گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

آخرین

يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۵۹ ب.ظ

تا حالا اخرین بازدید کننده هاتونو دیدین تو وب؟برا من همه اس از امریکا و انگلیس ان:) یه دونه عم ایران نیست :)انقدر هیچکی اینجا نیس جاسوسا و وبگردای امریکا میگن بزا یه سر بهش بزنیم گوناه داله*_*

اچکال نداره داداشا^_^

دوس دارید برید کدوم کشورا من به خودم چندتا سفر بدهکارم•_•

دوس دارم برم خیلی جاها خیلی جاها

نمیخام تو این چارچوب باشم میخام فرار کنم و یه چیز تازه رو نشون همه بدم^_^

میخام برم سوئیس روسیه ایتالیا استرالیا چین و کره دبی تگزاس روده خونه می سی پی پی کجاست؟اونجا و چندتا جای دیگه^_^

تا کی باید صبر کنم؟ میدونید امریکا اینا وظیفه اشون در مقابل ایران چیه؟ ارزو کشی!خودم به این نتیجه رسیدم*_* شما از هر طریقی که بخای ارزو کنی اگه جوون باشی میبینی اگه بخای بهش برسی نمیتونی و اینگونه میشه که درجا میزنی و به فساد و رخوت و تنبلی کشیده میشی•_•

اینگونه است که من هم فکر نکنم به هیچ‌کدوم از کشورایی که ذکر کردم برم*_^

  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">