گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

آدم خوب یا عاشق؟

سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۴۵ ب.ظ
خوب اگه بگم که فرق ندارن باید بگم فرقشون مث زمین و آسمونه:)بحثمم کاملا عرفانیه،آدم خوب با ادم عاشق فرق داره،عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم«« شعارشه،خیلی هم جذابه،جونشو میزاره پای رفاقت،رگشو بزنی خدا میریزه بیرون،از چشاش نور میاد،عاشقه به عبارتی
چرا باید کاری انجام ندم که بعدا افسوس بخورم،دوست دارم پس میکنم««شعارشه،باهمه میگرده کلی دوست داره،اونچیزی که خوشحالش میکنه براش اولویت داره حتی اگه یکی دیگه رو ناراحت کنه،دستاش همیشه گرم ادم خیرخاهیه
اولی عاشقه دومی خوب
یکی دیگه ام هست که فقط وجدان خودش مهمه براش کار خطا که هیچ کار معمولی هیجان انگیزم انجام نمیده که پاش از خط قرمزاس الکی که دور خودش کشیده بیرون نیاداینم یه ادم خوبه عاقله ادم خوب معمولی نیس
من چی ام؟هنوز احتمالا نیومدم تو قاعده ی ادم خوبا یا عاشقا یا عاقلا،از دور وایسادم دارم نگاه میکنم که کی برنده میشه که میبازه کی چون برنده اس خوشحاله کی چون بازنده اس یا تمام حالات موجود ،من ادم معمولی ام نیستم حتی ادمای معمولی خطا و ثواب براشون معنی نداره اندکی وجدان دارن و ترجیح میدن سرشون توکار خودشون باشه،من دلم سردرگمه قلبم مبهم میزنه و امواج مغزی پراکنده ای دارم در ضمن همیشه در حالت خواب رم هستم نشانه های افردگی هم ندارمو حالم در کل خوبه فقط مرددم که باید ادم خوبی باشم عاقل باشم عاشق باشه معمولی باشم یاچی اگه انتخاب نکنم که چی ام تا اخرش باید تاوان هیچی نبودنو بدم،رهشم که نخریدم درسم که نمیخونم پس دقیقا درچ وضعیتم هستم نمیدونم خودمم
  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">