گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

الان که دارم اینو مینویسم حتما حالم خوب نیس:/

دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۵ ب.ظ
شاید جمله ی عجیبی باشه ولی واقعیه،الان ک دارم مینویسمش حتما حالم خوب نیس،من دچار سندرم زیاد فکر کردنم شاید بخندین و بگین ک خوب همه زیاد فکر میکنن ولی برا من در حدیه ک با عث میشه یه هو بخودم بیام ببینم ک خروجی شریعتی رو رد کردم یا اینکه ۴ ساعته حتی یه خط هم پیشرفت نداشتم یا حتی یه بار نزدیک بود تصادف کنم و علاوه بر اینکه برم زیر کامیون بزنم به یه موتوری!فکر کردنم باعث اختلال توی روزمرگیم شده،به خودم میام میبینم جوری دارم عین احمقا لبخند میزنم که هرکی کنارم باشه فکر میکنه عاشق شدم یا جوری پوکر و اخمو بنظر میام که انگار واقعا چند لحضه پیش دعوا کردم:/و اینا بنظرم واقعا نشونه های خوبی نیستن:/نمیدونم ک نیاز مند مشاوره هستم یا باید برم دکتر یا نه :/حتی همین الان که دارم مینویسم داشتم به چیزی غیر از متن فکر میکردم داستانی که سروته نداره و همین الان خلق شده:/
  • رها

نظرات (۷)

  • جناب منزوی
  • خوبه، همین راهکار خوبه
    تو نت هست، سرچ کنید
    پاسخ:
    بله سرچ کردم ، از اساتید روان یونی هم یه کمکایی گرفتم:)،دستتون درد نکنه
  • جناب منزوی
  • فکر کنم گذر زمان همه چیز رو درست کنه
    معمولاً از خودتون پرسیدید که چرا فکر می کنید؟ شاید اون لحظه موضوعی شمارو آزار میده
    پاسخ:
    دقیقا به اصل موضوع اشاره کردین،وقتی ک چیزی ازارم میده شروع میکنم به فکر کردن:/الانم فقط موفق شدم ک مثل سد تا شروع شدن جلوشونو بگیرم:/امیدوارم راهکار خوبی باشه،البته نه اینکه هیچی فکر نکنم ولی خیلی کمتر شده:/انگار بیشتر شناختم خودمو
    به نظرم یا یه روز بشینین ، هرچی که توی ذهنتونه ، بدون سانسور روی برگه بنویسین یا فرض کنین یکی جلوتون نشسته و داره به حرفاتون گوش میده و براش از همه چی حرف بزنین ...

    خلاصه اینکه یه کاری کنین ذهنتون  ، یه کوچولو خالی شه :) 
    امیدوارم خوب و سرحال باشین :) 
    پاسخ:
    فعلا در مرحله ی سد سازی هستم:)یعنی فقط جلوی افکارمو میگیرم:)امیدوارم به سردرگمیم نیافزاید
  • مستر صفری
  • من حاضرم تمام موقعیت های الانمو از دست بدم
    ولی
    با موقعیت های جدیدتری که خودم می سازم
    مثل یه بزرگ، زندگی کنم.
    پاسخ:
    👌🏼👌🏼👌🏼 اینکه ادم خودش زندگیشو بسازه خیلی حس خوبیه
    :|
    شای اگه سعی کنی یه کاری که  دوستش داری مثل نقاشی یا موسیقی انجام بدی ذهنت آروم بشه
    پاسخ:
    شاید:/باید سعی کنم خلاص شم ازش
  • مستر صفری
  • این سندروم رو من برای سالگرد داییم داشتم
    ولی این سندروم همش دل بخواهی خودم بود
    که من رو ضعیف بدونن و تو دست و پام نپیچن
    تا به جاهای خوبی برسم.
    پاسخ:
    خداروشکر ک به جاهای خوب رسیدید،من میترسم همین موقعیتی رو هم ک دارم از دست بدم
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • بنویسشون...!
    مغزتو خالی کنی شاید بهتر باشه برات :)
    پاسخ:
    شاید،ولی میترسم ازشون:/قشنگ نیستن:/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">