گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

العفو

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۱۶ ب.ظ


خدایا ببخش

که از داد هایت

ذوق مرگ شدم

و

شکر نکردم

و ازنداد هایت

دق مرگ شدم

و

شکایت کردم.

+الهی انا عبدک الضعیف المسکین

+در باب سبز ـ  نه سبز امویِ موسوی ـ ماندن همین بس

که تا ظهور مهدی (ع)

هم رنگ خامنه ای  ام.....

+صدای محبتم نسب به بعضی ها بلند شده...

دیگر ابهت مبهوت کننده قبل را ندارد

اما باز تلاوت آیات مهر مستحب است

برای من!

+دلم این روزها جمکران میخواهد....

+التماس دعا برای تمام مریضان

 

نظرات (۳۲)

الهی العفو...

  • محمدصادق برجیان
  • خوب میدونم بعضی دوستان! کیا؟!
    پاسخ:
    شما که نمیشناسین من بگم خوب....
  • +نورالهُدی❥ ...
  • بنکدار :"(
    خبرشو شنیدی؟؟:(
    پاسخ:
    آره.داره میره....
    نمی دونم کادرشم با خودش میبره یا نه
    :(

    نه
    پاسخ:
    ایشالا قسمتتون شه هرچی زودتر
  • محمدصادق برجیان
  • عوضش مکه رفتیم!

    کی باید میخوند؟؟؟!!!

    پاسخ:
    بعضی دوستان دیگه....
    سلام...

    با مطلب " اسلام با دموکراسی مخالف است!!! " بروزم...

    منتظر حضور گرمتان و نیز نظرات دلگرم کننده و سازنده تان هستیم.
    سلام...

    با مطلب " اسلام با دموکراسی مخالف است!!! " بروزم...

    منتظر حضور گرمتان و نیز نظرات دلگرم کننده و سازنده تان هستیم.
  • حمید عابدینی
  • سلام
    خیلی خیلی زیبا و دل جسب بود
    موفق باشید انشاالله
  • چشم انتظار
  • سلام بزرگوار
    لینکتون کردم
    به من هم سری بزنید
    یازهرا
    سلام دوست عزیز
    من تازه اینجا اومدم...
    وبلاگ خوبی دارین اگه با تبادل لینک موافقین خبرم کنین...
    ممنون از لطفتون.
  • محمدصادق برجیان
  • ما که تاحالا جمکران نرفتیم...!

    صدای محبتم نسبت به بغضی ها بلند شده؟! بغضی ها کیان؟!

    پاسخ:

    چرا؟؟؟؟؟

    دیگه....شخصی نوشت بود...اونی که باید میخوند فک نکم خونده باشه

    سلام
    +با مطلب جدیدی بروز شدیم
    *مشتاق نظراتون*
  • یک آخرالزمانی
  • سلام وبلاگ زیبا و بی نظیری دارید 
    مططالب جالبی هم دارد 
    خوشحال میشوم به وبلاگ منم سر بزنید
    یاعلی
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • الهی العفو!
    سلام زیبا بود!

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
  • استاد نوجوان
  • اللهی العفو............

    یا زهرا

    پر توقعیم تو رابطمون باخدا...خیلی
    جمکران.......آخرین بار کاری کردم که روی رفتنن ندارم...بغض گلومو میگیره اسمش میاد...........
    پاسخ:
    با امام زمان(ع)این حرفا رو نداشته باشین...برین بازم  بیخیال....
    :)
    عذر خواهی نیاز نیست
    اما بدونید همیشه میام 
    شک نکنید
    پاسخ:

           چشم!

    سلام علیکم

    خدایا به داده هایت شکر

    به نداده هایت شکر

    به گرفته هایت شکر

    چون

    داده هایت نعمت

    نداده هایت حکمت

    و گرفته هایت امتحان است

    بالرقیه الهی العفو

    سلام

    زیبا بود....

    ــــــــــــــــــــ
    خدا قوت

    بروزیم به مناسبت 5 شوال

    سلام
    من هنوز حس نکردم خاک پاک جمکران رو ....
    الهی العفو
    پاسخ:

           علیک سلام

    ینی تاحالانرفتید؟؟؟

  • زهرا رستگار
  • +التماس دعا برای تمام مریضان

    samrafen313.blog.ir
    شدیدا جمکران می خواهد دلم
    احسنتم
    همرنگ ولایتیم...........
    :)
    نیاید بگید هم من میام اینجا
    چند روزی هست این پستتون هست
    ولی سخنی برای گفتن نداشتم 

    پاسخ:

           بله......چشم

    شما ببخشید=(

    =)

    سلام 
    بسیار زیباست
    خدایا به داده ها و نداده هایت شکر...
    من سیّد هستم به سبز بودنم  ـ  نه سبز امویِ موسوی ـ  افتخار میکنم

    پایدار باشید

  • آقا علیرضـــا
  • زیبا بود
  • محمد حیدری
  • سلام دادا
    امیدوارم به رنگ خدا باشی
    و در راهی که هستی تا آخر موندگار باشی
    یا علی
  • پرستوی کانال کمیل
  • سلام ....الهی العفو زیبایی بود
    گریه دار:(
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام عزیزم
    الهی العفو هایمان خدا کند این روزها کا ساز تر شود
    انشاالله پشت شان باشیم و همراهشان
    خدا برایمان حفظشان کند

    چه خواستن نابی
    اللهم اشف کل مریض

    خداقوت
    یاعلی(صلوات برای فرج)
  • جوان انقلابی
  • من هم رنگ خامنه ای هستم...

    کولاک بود!
  • سعیده (ماندگار)
  • سلام.

    بلاگ من هم افتتاح شد.

    خوشحال میشم سر بزنید...


    و اینکه با افتخار لینک شدید...
    خدایا شکرت..

    لبیک یاامامنا خامنه ای...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">