گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

ام‌روز

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۵:۳۴ ب.ظ

روز اخر قبل از عید

رفتیم بلاخره بیروپ و دور دور پل طبیعت:/چیه جای تکراریه به نظرتون!؟؟؟قابل توجه اینکه من تا حالا نرفته بودم:/اولین بارم بود:/رستوراناش بینهایت مسخره بودن:/از یکیشون که مثلن خوب بودن غذا گرفتیم که واقعا بد مزه بود ولییییی کلا خوش گذشت کلی هم عکس انداخیت همین😁

حس دیگه نداشتم فقط هنوزم میترسم از مهسا :/پیشش خیلی خودمم ولی بازم معذبم با اینکه خیلی دختر خوبیه نوشتن این چیزا مهم نیس

اممممممممم

تصمیم گرفتم دوباره به اغوش گرم اینستا برگردم البته تنها دلیلش فضولیست و بس البته شایدم برنگردمچون واقعا وقت گیره

تصمیم گرفتم از فردا برم کتابخونه درس بخونم

وتصمیم گرفتم بشم۴۸کیلو😁میدونم خنده داره ولی خب نباید کارسختی باشه احتمالا:/یه دکتر خوب باید بدن سالمی داشته باشه و البته به اندازه کافی شبیه دکترا باشه😁شیک و از این حرفا😁🤦🏻‍♀️

دیشب کشف مهمی در باره ی یه اتفاق خیلی مهم زندگیدم کردم و دست از سرش برداشتم یعنی چون قضیه پیچیده بود الان برام حل شد

اممممم دیگه اینکه معتادم به سریال دیدن میخام ترک کنم دیگه ولی سخته دوست دارم این کارو شایدم مخه خواهرمو زدم فردا یا شنبه باهاش برم باغ کتاب دوس دارم برم و شایدم رهش خریدم 😁همه اش شد شاید😁

فعلا 

  • رها

نظرات (۱)

  • مرا لطف تو می باید ...
  • 48 کیلووووووووو؟
    خیلی کمه که :))
    پاسخ:
    خوبه دوس دارم😁
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">