گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

اوصیکم به خوندن کتاب *دختر خودت باش*

دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۳۴ ق.ظ
من ک مخاطبین زیادی ندارم خداروشکر، ولی در کل اگه دخترین این کتابو بخونین،اگه پسرین هم امیدوارم یه ورژن پسرونه اشم بنویسن چون خیلی از مشکلات جامعه ی پسرونه مث اعتیاد و سیگار و خلافا ناشی از دست کم گرفتن خود و عدم اعتماد به نفسه!دختر و پسر هم نداره!این کتاب هم در مورد همین موضوعات حرف میزنه خودتو دوست داشته باش برای خودت احترام قائل شو و موفق شو!باید دست برداریم از دروغ هایی ک توسط اطرافیان و رسانه ها بهمون میگن!ما باید بهترین ورژن از خودمون باشیم!
+آهنگ گوش میدین؟اوصیکم به بند او و دوستانش،فاخر نیس اما جذاب عست:)
  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">