گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

ای دونت نو وای جدا:/

پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۲۲ ق.ظ

تا بحال شده ک بخاطر استرس بی اعصاب بشید ؟! و تا بحال شده ک اطرافیانتون بدونن ک شما استرس دارید و بی اعصابیتون منشا داره و دلیلش اونا نیستن و درکتون کنن؟ پس چرا تمام اطرافیان و خانواده ی من درک نمیکنن اینو:( 

+ دنبال هر غذایی گشتم ک ویتامین دی بالایی داشته باشه اخرش میرسید به ماهی و غذاهای دریایی:(بدمزه ان همه شون:(

+ مامانم فک میکنه ک من همه اش دارم باهاش بدحرف میزنم،ولی من مث همیشه ام،نمیدونم مامانم حساس شده یا من واقعا دارم بد حرف میزنم:(((خیلی غمگینم بخاطرش

+ این خانومه ک مسئول کتابخونه امونو تو سه ساعت یه رومیزی نیم متری بافت ،خیلی باحاله🤩

+خاهرزاده ام ۲۰ روزشه و چشمش عفونت کرده دکتر بهش کلرامفیکل داده ، تو رفرنس ما نوشته که برای نوزادا ممنوعه   چون که سندرم بچه خاکستری و کلاپس عروقی میده کلرامفیکل به خاهرم گفتم ، فرداش اومد بهم کفت ک تو اینترنت نوشته اشکال نداره بهداشتم گفته اشکال نداره و اینکه بخاطر حرف من کلی ترسیده و نباید وقتی بلد نیستم چیزی بگم،و من کلی ضایع شدم ، رفرنس ک غلط نمیشه قطعا، منم هرچی  خونده بودم گفتم، بخاطر جریحه دار شدن غرورم خیلی غمگینم:( تجویز پزشک با رفرنس تداخل داره یعنی منم بعدا باید اینجوری تجویز کنم؟ پس چرا اینارو میدن بخونیم:/

  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">