گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

تو هاریسون نوشته ورزش کار زشته:)

جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۵:۴۵ ب.ظ
احتمالا از تاثیرات زیاد درس خوندنه این پست ولی یه نکته علمی میگم و فضا رو پوکر ترک میکنم:)
اونایی که ورزش حرفه ای میکنن از جمله دوندگان حرفه ای بیشتر در معرض استئوآرتریت زانو و هیپ قرار دارن:)
خلاصه بگم که کاش زودتر بقول سیستول مضرات ۷:۳۰مورنیگ و کلاس و خلاصه این چیزارم کشف کنن :) جدا واسه سلامتی ضرر داره شدید:)
پ.نون:دوستم کادوی تولد یه قاب بهم از عکسمون ک فقط من توش بد افتادم-_-از این رفقا خلاصه:)
  • رها

نظرات (۴)

 زیاد استفاده کردن از هر چیزی مضره، همین ورزش، زیادیش مضره.
پاسخ:
واقعا...
اشکال نداره همون عکسا بامزه ترن :d
اصلا مهمیش همینه که کادو داده... اصلا همین که یادش بوده خوبه والا =/
پاسخ:
واقعاااهمینطوره:) همین که یادش بود نعمته:)
  • معلمی از جنس اینده
  • سلام خیلی خوب بود.
    پاسخ:
    مرسییییی
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">