گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

دیالوگ

پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۲۱ ب.ظ
مردم دوست دارن یه دلیلی واسه زندگیشون پیدا کنن ،واسه اینکه اون دلیل رو پیدا کنن ،بعضی ها زندگیشون رو در راه عشق به کسی میذارن که زود فراموششون میکنه.بعضی ها هم تمایلات پوچشون رو دنبال میکنن که بعد از یه مدت مثل حباب محو میشه .همه میگن که دنبال یه معنی واسه زندگیشون میگردن ،پس منم باید تو این دنیای خراب شده،دنبال یه معنی واسه زندگیم بگردم؟ اون موقع زندگیم تغییری میکنه؟تموم زندگیمو با این اعتقاد سپری کردم که به جز خودم نمیتونم رو هیچکی حساب کنم.یعنی میشه که یه روی همه جی عوض بشه؟بعضی وقتا میگم پس بزار یه امتحانی بکنم!چیزی واسه از دست دادن ندارم،یعنی باید حرف های احمقانت و بی ارزش مردم رو باور کنم؟این طوری زندگیم جالب تر نمیشه؟
  • رها

نظرات (۲)

  • جناب منزوی
  • دلیل برا زندگی، این بر میگرده به خودشناسی و یه جور سخته :)
    پاسخ:
    بله سخته:)
    موفق باشی :)
    پاسخ:
    مرسی:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">