گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

رتبه

يكشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۲۶ ب.ظ
احتمالا رتبه کنکور هم جزئی از نعمت های الهی محسوب ک خدا به هر کسی نمیده،البته اگه از عوامل زمینه ای مثل مدرسه و پول و پارتی و معلمای خوب چشم پوشی کنیم،امروز رفته بودم دانشگاه تهران دانشکده پزشکی برای. کلاسای المپیاد،بچه هاشون خیلی خودشونو واسم گرفتن و من کلی غصه خوردم ک چرا معلمای بهتری موقع کنکور نداشتم چرا هیچ وقت به ذهنم نرسید مدرسه نزدیک خونه همیشه بهترین مدرسه نیست و چرا حتی واینسادم سال بعد کنکور بدم شاید ک یونی تهران قبول شدم:/حتی به کافه های اطراف دانشگاهشون خیابون کارگر و ۱۶آذر و حتی به خیابابون پورسینا هم حسودی کردم:/درسته که ما هم رودخونه داریم دم دانشگامون درختای قلهکو داریم کلی ادم خودلاکچر پندار دارم و خلاصه باید بگم هیچی نداریم:/این حجم از احساس بد نسبت به یونی مون بی سابقه نیس نیست البته هیچ وقت دانشگاهمونو دوست نداشتم:/اقاهه ک استاد بود امروز میگفتش ک عاشق کاری باش که داری انجامش میدی عایا باید عاشق یونی مون هم باشم؟دانشگاه تهران خودش یه سبک زندگیه:/الکی عم دلداری ندین :/
  • رها

نظرات (۲)

اشکی که هنگام شکست می‌ریزیم، همان عرقی است که هنگام تلاش نریختیم.
پاسخ:
چرا باید فکر کنم مشمول این جمله میشم:/ جای اشتباه بکار بردینش:)
سلام.
خدا نصیب نکنه من خودم از دانشگاه روزانه بهترین رشته اش قبول شده بودم به دلیل دانشجوهای نچسبش رفتم همون رشته رو تو آزاد خوندم الآن هم پشیمون نیستم.

هرچند که همه شون همونطوری نبودن و استثنا هم هست اما در کل گفتم.
:)
پاسخ:
بچه ها خیلی نچسب نیستن ولی خب قابل تحمل هم نیستن:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">