گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

روز پزشک مبارک با تاخیرات

يكشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۱۲ ب.ظ
چن روز پیش که روز پزشک بود تو اینستا بچه ها همه مامان باباهاشون کیک با عکس روپوش و فلان بیسار و گل و از این دستبندا که واسه پزشکیا مد شده و خلاصه همه کلی شوآف کرده بودن با خوشحالی شون!منم دوسش داشتم از این کارا ولی جدا خانوادگی از این کارا بلد نیستن یا نیستیم!فق خواهرم پروفایلشو عوض کرده بود که دوس دارم همه اش مریض باشم تا پیش خواهر دکتر باشم که روزای نبودش جبران بشه روزت مبارک!البته نمیدونم باید بگم بخاطرش خوشحالم شدم یا ناراحت نمیدونم این جمله اش گله بود یا تبریک!!از یکی دیگه ام دلم خییییلی گرفت یکی از بچه های دبیرستان توی گروه اسم بقیه دوستامو که پزشکی میخونن جز من منش کرده بود و با کلی قربون صدقه تبریک گفته بود خیییلی برام عجیب بود چون میتونم بگم که با اینکه اونقدرا با من صمیمی نیست با اونا هم همینقدر صمیمی نیست کلا دلم خیلی گرفت ازش! یه روزایی مث این روز که پیش میان واقعا میفهمم که چقد تنهام میفهمم که فقط باید انقدررررر خودمو دوس داشته باشم که این حسااز بین برن
  • رها

نظرات (۱)

مهم نیست
امروزه اکثر افراد از درد تنهایی رنج می برند
چه دوایی براش تجویز می کنید خانوم دکتر؟

راستی،
روزتون مبارک...
پاسخ:
 دوا که فق ادامه دادن راه با شعار you cant stop loving myself :)))) البته تو اینجور چیزا باید به اهل ایمان مراجعه کرد تا دکترا :)))

ممنون از تبریک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">