گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

زندگیم!؟

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۴۹ ب.ظ
نمیدونم چرا زندگیم ؟!جمله ام کامله بی شک!نمیدونم چرا زندگیم!؟چرا هیچ چیز دیگه نه!البته واقعا هیچی نمیدونم
نمیدونم. زندگیم کنده یا تند مفیده یا مسخره اس !سردرگمم نمیدونم چ کار کنم نمیدونم کجا وایساده ام نمیدونم کدومو امتخاب کنم و یادم چیا رو تا حالا انتخاب کردم!میترسم خیلی میترسم!دارم از ادامه زندگیم میترسم!من تنهام خیلی تنها!احساس بازنده بودن میکنم!احساس میکنم دست خدارو ول کردم و دارم تو یه طوفان خفه میشم،احساس میکنم لبه ی یه سیاهچاله وایسادم میدونی وقتی لبه یه سیاهچاله وایسی زمان برات متوقف نمیشه و همه چی تکرار میشه برای بی نهایت بار!احساس میکنم لبه ی یه سیاه چاله وایسادم و دارم بدترین و مزخرف ترین و افتضاح ترین و خلاصه چیزی که واقعا دوستش ندارم رو برای ملیون میلیون بار تجربه میکنم!گریه داره نه؟
  • رها

نظرات (۲)

ای کاش بشه ولی...
دقیقا تجربه‌ای که میگین رو من هم تجربه کردم و میکنم. این چیزها گریه داره ولی بعد یه مدت میبینی چشمات هم خشک میشن و بخاطر این مسائل گریه هم نمیتونی بکنی. زندگی واقعا ترسناکه.
پاسخ:
خیلی ترسناک:/ کاش میشد ازش فرار کرد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">