گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

سلام

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۲، ۰۵:۵۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن ارحیم....

وصیت میکنم.....

بعدا وصییت میکنم 

ولی دعا کنید از این امتحانات جون سالم به در ببرم میام تک تک وبلاگتون رو زیر رو میکنم همه رو میخونم.....


جون من دعا کنید امتحانام رو خوب بدم وگرنه دپسرده افتضاح میشم میپکم اصلا بیخیل....

ولی انصافا چرا باید نظام آموزشی ما انقدر بد باشه که منه نوجووون اربعین جایی نرم بشینم درس بخونم هان؟؟؟

دیگه یا علی ......

  • رها

نظرات (۱۲)

سلام علیکم.
طلبه امروزی برای شما کامنت گذاشته اند!!!
می دانید ایشان چه عقایدی دارند!
می دانید در وبلاگ های دیگر چگونه با عقاید شیعیان بازی می کنند!

پاسخ:
بله می دونم....
خوب من چیکار کنم وقتی نمیشه با آدمای لجباج بحث کنم بی خیالش میشم فقط به حرفاش گوش میکنم!!!
بعد من هنوز اطلاعات فقهی و تفسیری بالایی ندارم که بخوام درمورد حرفاشون نظر تخصصی بدم...
دوستان ما میرن بحث میکنن غیر تخصصی بعد اون حرف خودشو میزنه!!!!
کسی که عاقل نباشه و اطلاعات نداشته باشه حرفش رو باور میکنه!!!
من خوشم نمیاد باهاش بحث کنم....
وبشم نمیرم 

  • طلبه امروزی
  • سلامی و درودی

    با دو مطلب «هاشمی بدون روتوش» بروز هستم . در این مطلب نگاهی تاریخی به شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی شده است .

    + مطالبی درباره حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و دکتر حسن روحانی و محمود احمدی نژاد

    پاسخ:
    پسوند ها حکایت میکنند اندیشه هارا....
  • جوان انقلابی
  • از بس که از فراق تو دل نوحه گر شده

    روزم به شام غربت و غم تیره تر شده

    آزرده گشت خاطرت از کرده های من

    آقا ببخش نوکرتان دَردِسَر شده

    تنها خودت برای ظهورت دعا کنی

    وقتی دعای من ز گنه بی اثر شده

    از شام هجر یار بسی توشه می برد

    آنکس که اهل ذکر و دعای سحر شده

    بودم مریض و روضه ی تو شد دوای من

    حالم به لطفتان چقدر خوب تر شده

    رفت از نظر محرّم و آقا نیامدی

    حالا بیا که آخرِ ماه صفر شده

    بعد از دو ماه گریه به غم های کربلا

    حالا زمان ندبه به داغی دِگر شده

    یَثرب برای فاطمه نقشه کشیده است

    یَثرب چقدر بعدِ نبی خیره سر شده

    باید که بعد از این به غم مادرت گریست

    فصل شروع ماتم خیرُالبشر شده

    از شعله های پشتِ در خانه ی علی است

    گر آتشی به کرب و بلا شعله ور شده

    آن روز اگر به صورت مادر نمی زدند

    لطمه دگر به چهره ی دختر نمی زدند

    پاسخ:
    برگشتین؟؟؟زیارتتون قبول...
    دعا کردین دیگه؟؟؟؟
    سلام.
    شرح حدیثی از مرحوم آقا مجتبی تهرانی ره

    .....
    روایتی از پیغمبر اکرم (صلّی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلّم) منقول است که حضرت فرمودند: مودّت و محبّت ما اهل‌بیت را لازم بدارید، یعنی هیچ‌گاه از مودّت و محبّت ما اهل‌بیت غفلت نکنید، هیچ‌وقت. «الْزَمُوا مَوَدَّتَنَا أَهْلَ الْبَیْتِ»، لازم بگیرید، نعوذ بالله، دلهایتان حتّی لحظه و آنی از موّدت و محبّت ما خالی نباشد. روایت، مفصّل است. در عبارت دیگر حضرت می‌فرماید: «وَ الَّذِی نَفْسِی بِیَدِهِ»، قسم به آن موجودی که جان من در دست قدرت اوست، یعنی قسم به خداوند، «لَا یَنْتَفِعُ عَبْدٌ بِعَمَلِهِ»، اعمال نیک هیچ بنده‌ای به او سودی نمی‌بخشد، «إِلَّا بِمَعْرِفَتنا»، مگر اینکه نسبت به ما معرفت داشته باشد، یعنی ما را برحقّ بداند.
    در این‌جا می‌خواهم نکته‌ای را عرض کنم: در باب اعمال نیکی که جنبة الهی و رنگ معنوی به آن‌ها می‌دهیم، قبولی اعمال هر مسلمانی، هرکس می‌خواهد باشد، و نورانیّت و اثرگذاریِ عمل نیکش روی خودش، بستگی دارد به پیوندش با اهل بیت(علیهم‌السلام). چون اعمال نیکی که انسان انجام می‌دهد، روی خودِ کنندةکار اثر دارد و این اثر گذاری غیر از مسألة قیامت و بهشت و ... است. این اثری است که روی خودش می‌گذارد و در نتیجه به انسانیّت و الهیّت نزدیک می‌شود. مثلاً در مورد نماز، هم پاداش داریم و هم اثری که خود نماز روی انسان می‌گذارد که به واسطة آن برای انسان نورانیّت باطنیّه می‌آورد، حال چه قبولی عمل نیک و چه نورانیّت و اثرگذاریش روی عاملش، بستگی به پیوند عامل با اهل بیت دارد. لذا اگر شخص با آن‌ها پیوند نداشته باشد؛ یعنی از نظر قلبی مودّت و از نظر ظاهری، معرفت به حقانیّت آن‌ها نداشته باشد، عملش اثرگزاری ندارد. پس دو مطلب شد. من حرف‌هایم را می زنم، می‌خواهید بفهمید ، می‌خواهید نفهمید. وظیفة من گفتن است.
     البتّه این بحث در عبادات هست که: مؤمنی که مثلاً از نظر اعتقادی، معتقد است، امّا پیوند با اهل بیت ندارد، روز قیامت مؤاخذه‌اش نمی‌کنند که چرا نماز نخواندی و بعد او را جهنّم ببرند. امّا این‌گونه نیست که او را به أعلی علییّن بهشت هم ببرند. چون مسائل معنوی و اعمالی که انسان انجام می‌دهد، آن‌گاه اثربخش و نافع است که این پیوند با اهل بیت برقرار باشد.
    امالی مفید ص 140 – بحارالانوار ج27 ص193
    ****
    قتنه ...http://zareh.blog.ir/post/275

  • فرزند آدم
  • امتحانای مدرسه خیلی دلهره داشت
    ولی دانشگاه بدتره خدایی
    چون باید دوباره بشینی سر کلاسی که دوسش نداری اونم یه ترم :(
    کلا امتحان خیلی بده !
    پاسخ:
    بله چقد خوبه که حرف دل آدم رو میزنید....
  • گرفتِ یار
  • سلام

    انشاالله موفق باشید.

     

    برای کنکوری ها نیز دعا کنید!!

     

    التماس دعا

    پاسخ:
    چشم
  • ... خادم الزهرا
  • سلام
    برای ماهم دعا کنید
    امسال سال سوم هستم و معدل تاثیر گذار ...

    یا علی
    موفق باشید
    پاسخ:
    آخ آخ آخ ما هم سومیم!!!!
    شما هم دعا بفرمایید
  • محمدصادق برجیان
  • اعلال ها رو خیلی بخون!
    پاسخ:
    شما هم ادبیات رو!!!!
  • محمد حسین خانی کوثرخیزی
  • با افتخار لینک شدید
    پاسخ:
    مرسی
  • طلبه امروزی
  • سلام پیام تهدید حذف وبلاگ ما توسط وبلاگ «حضرت مادر» :
    http://yacin.blog.ir/
    =========
    بسم الله القاسم الجبارین

    به حول قوه ی الهی انشاالله مجددا حذف خواهید شد
    بنده شخصا تمام پیگیری های لازم رو صورت میدم( مانند سابق) که افرادی همچون شما افکار مردم رو دچار تشویش نکنند.

    این یک تهدید نیست، پیام صلح آمیز است، حاوی این که شما حذف خواهید شد، اینبار به شکلی متفاوت...

    اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا الامام سید علی خامنه ای
    االلهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعداهم اجمعین( بالاخص منافقین)

    ما هوشیار تر از همیشه حامی ولایت فقیه خواهیم بود
    و این بار شما به شیوه ای جدید حذف خواهید شد جناب طلبه دیروزی...

    ما بیشماریم///
    پاسخ:
    یا علی حضرت مادر....
    یا علی!!!
    آقای طلبه امروزی کار شما خیلی زشته که این پیام رو بخش کردین!!!!
    اگه شما واسه خدا کار میکنین عواقبش رو هم بپذیرید!!!!!که البته....نمی دونم والا خدا میدونه...
    درضمن از این که پیام خصوصی منو تایید کردین هنوز ناراحتم!!!!
    وبلاگتونم نمی خونم...
    خودتون میدونید دیگه!!!!!
    به دلایل مشخص‍!
      سلام... 
    شرح حدیث:آقا مجتبی تهرانی ره:
    **********************************
    ترجمه حدیث: امام باقر علیه السلام فرمودند: اگر کسی به شخص و یا اشخاصی عمل نیکی یاد بدهد و یا اینکه او را راهنمایی به کار نیکی بنماید و آن شخص یا اشخاص، به آن عمل نیک عمل نمایند، شخص یاد دهنده، تمام پاداش عمل کنندگان به آن عمل نیک را می­برد، بدون اینکه ذرّه­ای از پاداش آن اشخاص نزد خداوند کم گردد، و هرکس کار زشت و گمراهی را به کسی یا اشخاصی یاد بدهد و یا آنان را به عمل زشتی دعوت و یا راهنمایی کند، تمام گناه عمل کنندگان به آن کار زشت در نامۀ عمل او هم نوشته می­شود. بدون آنکه ذرّه­ای ازگناه عاملان به آن کار زشت کاسته گردد.
     
    شرح حدیث: با راهنمایی و یا یاد دادن کار نیک به دیگران و با انجام آن کار نیک، یک دری از هدایت خیر و سعادت به سوی انسان باز می­شود. این تعلیم و یاد دادن، می­تواند زبانی، عملی و یا نوشتنی باشد و یا ممکن است تسلسلی باشد، یعنی این کار نیک را که به دیگری یاد داده است، او هم به دیگری یاد بدهد و همین کار ادامه پیدا کند تا روز قیامت؛ بدون اینکه عمل خیری انجام دهد، پاداش عمل کننده­ها برای او نوشته می­شود.
     برعکس، اگر انسان به دیگری یک راه گمراه، زشت، گناه، شیطنت، خدعه و نیرنگ را یاد بدهد، با انجام آن عمل زشت، دری از ضلالت به سوی او باز می­گردد. حتی ممکن است عمل زشتی را آن شخص انجام ندهد ولی دیگران را به آن عمل راهنمایی کند. در روایت داریم: "الدّالُ عَلَی الخَیرِ کَفاعِلِه[2] " و الدّالُ علی الشَّرِکَفَاعِلِه. ثواب و اجر راهنمایی کنده به خیر و نیکی همانند عمل کننده به آن است. و گناه راهنمایی کننده به کار زشت و شر به اندازه انجام دهندۀ آن کار زشت است.
    راهنمایی و تعلیم انسان­ها به کار نیک -که پرسودترین تجارت دنیوی و اخروی است- کار انبیاء و اولیاء علیهم السلام است. برای همین هم تربیت فرزند، بستگان، دوستان، جامعه و... بسیار مهم است. انسان باید بداند که بی­توجهی به این امر مهم و به انحراف کشیده شدن نزدیکانش، گناه یا مغفرتش تا روز قیامت برای پدر، مادر، مربّی و... نوشته می­شود.

    [1] اصول کافی، جلد 1، صفحه 35
     
    [2] من لا یحضره الفقیه، جلد 4، صفحه 380

    سلام ان شاءالله اندازه تلاشتون نتیجه میگیرید
    ضمنا" عزاداری اربعین مستحبه ولی درس واجبه موفق باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">