گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

سلام بر قلبم در دور دست ها...

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۵۴ ب.ظ

قلب من، من به تو ایمان دارم طرفدارت هستم ودر نیایش هایم همواره دعایت میکنم و همواره درخواست برکت...

قلب من،من به تو ایمان دارم.ایمان دارم که تو عشقت را با هر کس که سزاوارش باسد سهیم میشوی.که راه من راه توست...

از تو می خواهم به من اعتماد کنی بدان که دوستت دارم .

برای ان که هرگز احساس از حضور من، در گرداگردت احساس نا آسودگی نکنی هر کاری میکنم.

پس قسط برگردادنت از همان دور دست ها که هیچ وقت دنبالش نگشته ام را ندارم...

من به تو ایمان دارم!

  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">