گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

سمت خدا

دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۵۹ ب.ظ




مدیران انتقاد ناپذیر ، تنها راه به سمت خدا در رسانه ملی را بستند !! 
بدین وسیله مراتب اعتراض خود به عملکرد مدیران صدا و سیما و به خصوص نحوه برخورد ناصحیح با عوامل زحمت کش برنامه ارزشمند سمت خدا که باعث تعطیلی این برنامه و کناره گیری عوامل متدین و محبوب و به خصوص کارشناسان گرانقدرش شده است را اعلام می داریم. 
امیدواریم مدیران مربوطه برگ سیاهی در کارنامه خود درج نکنند و با بی تدبیری خود تیشه به ریشه یکی از بهترین ، سودمندترین و محبوب ترین برنامه های مذهبی تاریخ صدا و سیمای انقلاب اسلامی ایران نزنند. 
والسلام 


نظرات (۱۸)

خدای عزیزم سلام!

من تازه فهمیده ام که با این مدرک دانشگاهی هم حتی چیزی نمی دانم.یعنی فهمیده ام که حتی تعریف مفاهیم را هم بلد نیستم.مفهوم سادهای مثل "رحمت"شاید برای من معنی موفقیت را بدهد.رحمت شاید مفهومی شبیه توی چشم بودن،اوج گرفتن  جایزه های پر سرو صدا گرفتن داشته باشد.

برای من ،رحمت معنای به تمام آرزو های کوچک و بزرگ رسیدن را می دهد...
http://baketab.blog.ir/post/7
سلام.
آقای قرائتی بعد از این اتفاق در برنامه حضور داشتند...شاید اینکه دل مان می خواست امثال ایشان اعتراض بکنند، دور از انتظار بوده..ولی ما هم عجب انتظارهایی داریم!!!
پاسخ:
موضوع را در سایت ها نعروف دنبال کنید ببخشید که وقت مجال نمی دهد...
  • حسام محرابیان
  • سلام.

    به روزم.

    خوشحال میشم سربزنی

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • تصویر پس زمینه هم عالی بود

    :)
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • عه داشتم دقیقا الان صوت آخرین برنامه رو گوش میکردم...

    حالا که ادامه پیدا کرده..!!

    خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت
    از فکر اینکه قد نکشیدم دلم گرفت

    از فکر اینکه بال و پری داشتم ولی
    بالاتر از خودم نپریدم دلم گرفت

    از اینکه با تمام پس انداز عمر خود
    حتی ستاره ای نخریدم دلم گرفت

    کم کم به سطح آینه برف می نشست
    دستی بر آن سپید کشیدم دلم گرفت

    دنبال کودکی که در آن سوی برف بود
    رفتم ولی به او نرسیدم دلم گرفت

    نقاشی ام تمام شد و زنگ خانه خورد
    من هیچ خانه ای نکشیدم دلم گرفت

    شاعر کنار جو گذر عمر دید و من
    خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت

    سید مهدی نقبایی

    انتقاد پذیریشان
    درست مثل
    دولت کنونی است!!!

    مگر نه؟؟

    سلام
    همان طور که میدانید قالبهای طراحی شده برای سیستم blog.ir بسیار کم است، مخصوصا اگر خواهان یک قالب مذهبی باشید.. به همین منظور قالب امام رضا را طراحی کرده ایم:
    http://ghasedoon.blog.ir/post/110

    سلام
    به این دو جمله توجه کنید:

    *آیا هوا روشن است؟ آیا هوا روشن هست؟*

     کدام یک صحیح تر می باشد؟

    http://farsiyad.blog.ir/post/9
    گاهی بعضی خبر ها تنها نیستند.مقدمه یا موخره دارند نمونه اش خبر....

    http://baketab.blog.ir/post/6

    کعبه از نام عــــــلــــی باز پلی زد به بهشت

    چه مراعات نظیریست "علی"، کعبه، بهشت

    .

    .

    .

    عیدتان مبارک:)

    کاملا باهاتون موافقم....

    کاملا باهاتون موافقم....

    سلام

    دعوتید به .....رود و گنج


    http://zareh.blog.ir/post/361

    *************

     امام علی علیه السلام فرمودند:

    هر روزى که بر انسان وارد شود، گوید: من روز جدیدى هستم، من بر اعمال و گفتار تو شاهد مى باشم. سعى کن سخن خوب و مفید بگوئى، کار خوب و نیک انجام دهى. من در روز قیامت شاهد اعمال و گفتار تو خواهم بود. و بدان امروز که پایان یابد دیگر مرا نخواهى دید و قابل جبران نیست.

     أمالى صدوق: ص ۹۵، بحارالأنوار: ج ۶۸، ص ۱۸۱،
  • میلاد علیدوست
  • سلام موفق باشید...یاعلی
    سلام
    هر دم از این باغ بری میرسد....
    متاسفانه.....
    خیلی ناراحت کننده بود.....خیلی
    وزارت فخیمه ارشاد کم بود که دیگه.....
    سلام 
     عید شما هم مبارک:))

    به قول شهید آوینی 
    در جمهوری اسلامی بچه حزب الهی ها از همه مظلوم ترند
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">