گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

شهریور جان

يكشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۳۰ ب.ظ
همیشه عاشق حس وسطای شهریور تااخرشم،رنگ اسمونش،مدل ابراش بادای گاه و بی گاهش،خستگیش خلویتش،خنکی صبحاش،جیرجیرکای بی جون شباش،آفتاب خسته ی بعد از ظهرش،انقلابِ پر رفت و امدش،دلهره ی مدرسه ایا،بعد از ظهراش بعدازظهراش بعداز ظهراششششششش
احساس میکنم یه بعدازظهر شهریور تو زندگی قبلیم عاشق شدم که انقد دوسش دارم یا حتی تو زندگی قبلیم خود بعد ازظهر شهریور بودم که یکی اون روز عاشق شده:)چقد شاعرانه شد به من غرغرو نمیاد^___^
حتی این علوم پایه کوفتی نمیتونه حلوی حس خوبای منو نسبت به بعدازظهر اواسط شهریور خراب کنه
خدایا شکرت
کمکم کن پیلیز مای گاد عزیز
  • رها

نظرات (۳)

اهوم... شهریور... نوید پاییز دلبرو میده... و این حسای قشنگی که گفتی و‌با خودش داره
پاسخ:
اره پاییز جان
ولی بازم این حسای شهریورو بیشتر دوست دارم خیلی بیشتر:)))
  • مجهول الحال :)
  • مگه تابستون هم کلاس دارین؟ :|
    پاسخ:
    امتحان داریم 😞😓
    فصل رسیدن گردو...
    این علوم پایه هم تموم میشه بالاخره
    پاسخ:
    اخخخ گفتینا گردو و خرمارو رو یادم رفت بگم😁
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">