گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

قلبی که نیست طاقت ندارد....

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۲۲ ب.ظ

بعضی از آدمام هستن

که وقتی باهات حرف میزنی

چششون میپره

انگار میخان زود تر برن

انگار اصلن حرف زدنتو دوس ندارن

انگار داری مزاحمشون میشی

بعضیام نه....

برعکس

تموم وقتشونو میزارن واست....

همه ی حس چشاشونو متمرکز میکنن

که نکنه یه وقت تو ناراحت شی

نه لبخند میزنن

نه مث آدمای اخمو نیگات میکنن

اصلن خیلی خوبن


مث تو نیستی

مث ماه

مث ماه

مث ماه

مث ماه



راسشو بخای جز ماه کی مونده برام؟؟؟هیچکی!واقعا هیچکی!!!

نبودنت تقصیر منه درست!بعضی وقتی بیا بعضی وقتا

محرم نزدیکه...یه سر بزنید که تا  خود محرم که صاحب عزا خودتونید

دلم گرم باشه

چشام دریا باشه واسه آقا(ع)

دلی که نباشد طاقت ندارد

بوی یاس .....

ضریح دل....

السلام علیک....

***

دست دلمو نزار از دستانت بیرون بکشم

تمام احساسم

را صاحب باش

صاحب!

***

اگه تا محرم شد....

قول

که یاسا رو تو باغچه بکارم

تا به قول ''بهار خانوم'' هرچیزی سر جاش باشه

*****

دلم شما رو میخاد...








+پ.ن:ته چشام پیر شدن باور کن!

پ.ن۲:منم دوسشون ندارم حتی اگه باشون رابیام....باورکن!

دل نوشت عاشقی:الحمدلله که حضرت آقا مرخص شدن...دیگه این آخریا نفسم داش میگرفت

  • رها

نظرات (۱)

ینی واقعا یه نفرم نباید به ما سر بزنه؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">