گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

لطفا بذار زنده بمونیم ://

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۵۰ ب.ظ

خوهرم اومده خونمون شوهرش تست کرونا داده و مثبته و وقتی بهش میگم چرا رعایت نمیکنی ناراحت میشه!!!!!!!!!!

در این حد یعنی بی ملاحضه!!!!!

از اونور مامان بابای من ناراحت میشن که چرا بهش میگی  چرا جلوی زبونت رو نمیگیری!!!!! در این یعنی حرف من ارزش داره!!! تو دلم به حماقتشون میخندم و نگران سلامتی مامان بابامم! یه اتفاقیم بیوفته نمیگن که از شوهر خواهرم با تست قطعی کرونا گرفتن میگن تو میری بیمارستان میای حتما تو به ما دادی!!

بعله بعد که واسه تولدم تایتل سگ سیاه میزنم فکر میکنید حتما بخاطر جلب توجهه و کامنت هیت میذارید(حالا سال به دوازده ماه کسی واسه من کامنت نمیذاره ها)

میگن مریض های روانی واقعی نیستن اون اطرافیانشون هستن که روانیای واقعی ان همینه به قرآن! من اگر افسردگی دارم شاید 30% مال خودمه چون همه چیزو زیادی حس میکنم و به اصطلاح سنسیتیو ام دریافتی های حسی مغزم بالاس://// ولی مطمینم 50 درصدش بخاطر خانواده و دوستامه!!!اون 20 درصدم حتما همون من باب خلقت و تفکر وحدت در کثرته://// وگرنه آدمای کمی ان که با مود پایین بدنیا میان!!

الان که دارم تایپ میکنم واقعا بغض کردم که خب طبیعیه!ولی شماها که شاید میخونید اینو دوتا چیزو یادتون باشه : یکی اینکه کرونا رو جدی بگیرید من دیدم مریضایی که هیچی شون نبود و فرداش ای سی یو بستری بودن و در کل رعایت کنید دوم هم اینکه به اطرافیانتون به اندازه کافی اهمیت بدین خودخواه نباشین و همین کافیه!شماها هیچ وقت کاملا درکشون نمیکنید و همین که با ملاحضه باشید واقعا بهترین کمکیه که میتونید انجام بدین تا حالشون خوب باشه

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">