گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

متاسفانه

دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۸ ق.ظ
احساسم از همین یک ساعت و نیم پیش ک بیدار شدم ترس ، ناامیدی و کسلیه:/خدا کلا امروز رو بخیر بگذرونه:/
پ.نون:اگه این امکان پست با اسمس بیان نبود جدا من چ گونه پست میذاشتم؟ :)
پ.نون:برخلاف هر روز ک حدود ساعت ۸میرسیدم یونی امروز ساعت ۷یونی بودم:/و جلوی جلو جا گرفتم
و عذاب وجدان ذکر شده هم بخاطر این بودش ک چرا دیر میرسم دانشگاه ک خود دست خودم نبود تغییرش!امروز هم ک زود رسیدم میترسم ک یه سری پشگل پشتم حرف بزنن ک چی شده زود اومدم و خودتون در جریان بچه های خز چرت دانشگاه هستید و لازم نیس و من موضوع رو باز کنم ولی خب مگه حرف مردم مهمه؟از نظر منم مهم نیس و نباید تو روند زندگیمون اثری داشته باشه ولی بلاخره ادمو ازار میده قبول ندارین؟
دیشب شروع کردم یه سریال ترسناک ببینم راهبه؟!کشیش؟!یه چی او این مایه ها بود اسمش !خوب بود! ولی از امروز میخام یه کاری رو شروع کنم براش میخام استخاره بگیرم هرچند میدونم ک برای یه همچین کاری استخاره گرفتن معنی نداره ولی خب!پوردگارا به امید تو
  • رها

نظرات (۳)

امیدوارم همیشه خوب و سرحال باشین :)
پاسخ:
ممنون
  • جناب منزوی
  • الان چطورید؟ :)
    پاسخ:
    مرسی الحمدلله:)
    روز خوبی داشته باشی‌
    وقت کردی بهم سر بزن
    پاسخ:
    مرسی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">