گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

مشکلات دختر بودن:/

چهارشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۳۴ ق.ظ
از سری مشکلات دختر بودن میتونم به این اشاره کنم که اگه ماشینت وسط اوتوبان خراب شد جز رها کردنش وسط اوتوبان و یک ساعت منتظر تاکسی وایسی و اسنپم نیاد:/هیچ کاری ازت برنمیاد://///
پ.نون:میترسم از خیلی چیزا میترسم!از تکرار دوباره خیلی چیزا میترسم:/از اینکه خودمم میترسم _ از اینکه وقتی خودمم یکی که دلم نمیخاد نگاهم میکنه میترسم:/از چشمای آدما میترسم:/از حسای مزخرفی که کلی تلاش کردم که دفنشون کنم ، از خستگی های روزمره ای باعث میشن از کارای باارزشم دور شم،از نزدیک و دور شدنا به چیزی که میخام.از همه ی این روزا میترسم!
فردا ج خبر میشه؟نمیدونم
پ.نون:چشما!از همه شون بدم میاد!
  • رها

نظرات (۳)

  • جناب منزوی
  • مخصوصاً اگه شب باشه :/
    بعضی چشما خیلی سنگینن
    پاسخ:
    دیگه اگه شب باشه آدم‌به فنای مطلق میپیونده:/
    واقعا سنگین و ترسناک
    از سری مشکلات پسر بودن هم ماشین نداشتنه:/
    پاسخ:
    بعله بعله همینطوره😅این دیگه دیگه از معضلات پسر بودنه~_~
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • چشمای آدما گاهی میتونه خیلی ترسناک باشه...
    باید نبینیشون... این تنها راهه...
    پاسخ:
    باید فرار کنم ازشون چون اونا دنبالمم همش:/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">