گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

من ...خدا....گریه هام

چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۱۰ ق.ظ

دلم

فقط

هیئت

میخاد

هیئت رضا

با چایی دارچین

با اون پرچمایی که عاشقشونم

دلم

هیئت میخاد

دلم هیئت میخاد

میخاد

دلم یه سینه زنی

با شور یااباالفضل

با حسینی منی

با آقای من

که خود حاج رضا بخونه

دلم بچه های هیئت که فقط تو دلم باهاشون دوستم

دلم بدو بدو بچه ها روی اون تشک کشتی

دلم پله های حسینیه

واااااااااااااییییییییییی

میخاد

:(((;(((


نظرات (۳)

  • لاله ی پرپر
  • بنویس که هر چه نامه دادم نرسید
    بنویس که یک نفر به دادم نرسید
    بنویس قرار من و او هفته‌ی بعد
    این جمعه که هر چه ایستادم نرسید
    اللهم عجل لولیک الفرج...

  • جوان انقلابی
  • سلام

    نظر شما چیست؟

    دعوت به مطالعه از وبلاگ حقیر :)

    یاعلی مدد
    دل ما رو هم هوایی کردی با آزروی های قشنگ و قشنگ...
    سلام مهربون...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">