گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

من در حال تخلیه انرژی!!!!

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۳۴ ق.ظ

سلام

خوبین؟؟؟؟

من بد نیستم

دوره ی امتحاناس دیگه

ببخشید نظراتون تایید نمی شه چون وقتشو ندارم ولی قول میدم بعدامتحانا به همه ی وبلاگا سر بزنم

دعا کنی خواهشا !!!!

تا حالا یه دونه بیستم ندارم:(

از دینی هم کلی حالم گرفته شد خیلی سخت بود!!!

زیستم که اینقد زیاد بود سر امتحان سردرد گرفتم!!

عربی هم که یه چیز مسخره!!!مگه مترفون نمیشه ثروتمندان؟؟؟غلطه؟؟؟تو کلید نوشته اغنیا اینقد حرص خوردم!!!

با یکی از جاخالی های زمین!دوتا جواب داش تومتن!

واییییی خدایا خودت رحم کن بقیه اش رو خوب بدم!!!!25 درصد کنکوره!!!

خدا جون پزشکی هسته ای نازنین منو به من برسون!!!

دعا کنین شماهم تو این چن وقت کلی بخاطر این امتحانای مسخره گریه کردم

بعد از امتحانا اینقد از دست بجه های حوزه مون حرص میخورم همه شون خیلی حجابشون نامرتبه!!!

موها رنگ کرده ابرو ها نخ اصن یه وضعی!!!مقنعه هم سر نمیکنن بشون میگیم بدتر لج میکنن!!

به یکی شون گفتیم بقیه دوستاش که چند نفر بودن هم اونا هم در اوردن!!!

درحد یه آدمی که میخاد بره عروسی یکی از نزدیکانش آرایش میکنن(:

ولی خوب انصافا دوتاشون هم هست که پوشیه میزنن!!نه به اینا نه به اونا!

بعضیا هم هست فقط میاد انگار برگه پرکنن دختره اومد برگه اش رو با ما صحیح کرد گف خوب 10 تا 12 میشم دیگه بسه:)))):((((

ممنون

یاعلی

  • رها

نظرات (۵)

تولدتونو تبریک میگم، با آرزوی روزهایی پر از اتفاقای خوب :)

واقعنم شما نرید کی بره! پزشکی هسته ای عنوان خیلی دهان پرکنی نیز هست!

اونوقت 25درصد را کامل گرفتید؟!

ولی امسال خیلی سوالا مسخره بودن نمیشد کامل گرفت :(

پاسخ:
ریاضی وفیزیک بیست
زمین 19.75
بقیه 19.5
جز زبان که17.5(خجالت داره البته واسه من که کلی کلاس رفتم البته اینم چون غرور برم داشت این شدم:)))
وزبان فارسی 18 و اعتراض زدم چون وقتی خودم با کلید چک کردم حداقل19.25 میشدم
خیلی بد بود امتحانا اصن دوسشون نداشتم!!!بخصوص که معلم زیستمون یه سوالو به ما اشتباه گفته بود و همه اشتباه نوشتیم
  • عطش انتظار
  • سلام
    باتصاویر متحرک نقوی و مهدوی به روزیم
    منتظرتونیم
    سلام و درود و تبریک و تهنیت عید مبعث رسول مهربانی ..
    پس چرا ما فکر می کردیم شما دانشجو هستید!؟
    امتحانات به کام!!!!['گل]

    پزشکی هسته ای؟!! کمی ارزان تر حساب کنید!

    پاسخ:
    من نرم کی بره آخه؟؟؟:)))
     او از رازهایی نگفته پرده بر میدارد؛از اعدام و خودکشی فرماندهان عراقی به خاطر شکست در خرمشهر گرفته تا گریه صدام...

    ...
    توفان سرخ...

    http://baketab.blog.ir/post/9

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">