گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

هفت روز تا انفجار

چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۵۸ ق.ظ
عین دیوونه ها روز شماری که نه ساعت شماری میکنم از اینکه چرا انقد میخابم میاد میاد و از اینکه چرا گشنه ام میشه که برم غذا بخورم وقت گرفته میشه بیشتر....
حتی وقتی موبایل میگیرم دستم هر یکی دوساعت بین درس خوندن عذاب وجدان میگیرم:/
کی گفت من برم پزشکی!؟!:///
وقتی به این فکر میکنم که نهایت بازده رشته ام وقتیه که میشه ۳۵ سالم خییییلییی غصه میخورم دلم میخاد انصراف بدم برم هنر
وقتی تایم برای لذت بردن از زندگیم کمه وقتی وقتایی که لذت میبرم با عذاب وجدان هدر دادن تایمامه .....
فقط میتونم بخودم دلداری بدم که دختر رویاهاتو دنبال کردی
این همون ارزوی بچگی هاته
این شاید بهترین ورژن خودته
کاش علوم پایه امو خوب بدم تا با خیال راحت فقط دوساعت اروم بخوابم:/بدون حس عقب موندن و درس نخوندن و این مزخرفات
  • رها

نظرات (۱)

خوب لذت درس خوندن هم خودش کلی خوبه
خداوند در قرآن کریم می فرماید ان مع العسر یسری
یعنی همراه هر سختی آسانی است
یعنی علاوه بر این که بعد انجام دادن کار سخت، لذتشو می برید
حین انجام دادنشم کیف می کنید
موفق باشید با علوم پایه
پاسخ:
اره خوب درس خوندن خوبه
ولی خب اگه غر بزنم انگار اسون تر میشه:)🙃
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">