گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

هوای حرم.....عکس حرم سنگ صبورم

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۲۱ ق.ظ

کعبه ام بر لب آب...

کعبه ام تشنه لب است

کعبه ام زیر سم اسبان است

کعبه ام ظهر عاشورا بی سر

وسرش بر نیزه

و خدا میداند کعبه ام چند گل زخم به تن میدارد......


پ.ن :دلت که گرفته باشد.....
فرقی نمی کند......
کودک باشی یا بزرگ! 
پیر باشی یا جوان!
ثروتمند باشی یا فقیر!
در همه اینها یک چیز مشترک است:
دلی که گرفته است و هیچکس درک نمی کند....
((
السلام علیک یا سید الشهدا(ع)))


پ.ن :امام زمان (ارواحنا له الفداه):همانا دعاگوی هر مومنی هستیم که مصیبت جد شهیدم را یاد آوری کند و آنگاه برای تعجیل فرج من دعا کند.


پ.ن:امام خامنه ای: 

غربت از این بالاتر و مبارزه از این غریبانه‌تر؟!دشوارترین مبارزه، مبارزه غریبانه است. کشته شدن در میان هیاهو و هلهله دوستان و تحسین عامّه مردم، چندان دشوار نیست.غربت از این بالاتر و مبارزه از این غریبانه‌تر؟! آن وقت در این مبارزه غریبانه، عزیزترین عزیزانش در مقابل چشمش قربانی شوند. پسرانش، برادرزاده‌هایش، برادرانش و پسرعموهایش؛ این گلهای بنی‌هاشم، پرپر شوند، و در مقابلش روی زمین بریزند و حتّی کودک شش‌ماهه‌اش هم کشته شود!


پ.ن : از قمه زنی و هرکی قمه میزنه بدم میاد!!!!!

نظرات (۱۶)

  • میلاد علیدوست
  • اینکه شما چه کسی رو قبول دارید  و خط کش تون برایه حب وبغض چی هست ویا فلان کس رو قبول ندارید مهم نیست به هرحال ممکن طرف مقابلتون هم مثل شما به بعضی افراد تعلق خاطر نداشته باشدوشاید برایه شما مهم نباشد این اولین مطلب بود ؛بنده مطمئنم که اگر تمام مطالعات دینی آباء واجداد چندنسل گذشته ام رو رویه هم بذارم به اندازه اطلاعات دینی حضرت سیدناالعظمی سیدصادق شیرازی نمیشه ودرثانی شما تعدد شبکه هایی دینی ایشان را بادیگرعلمامقایسه کنید ببینید چه کسی دارد از کیان تشیع درسطح بین الملل دفاع میکنددرکل من بنده اهل بیت سلام الله علیهم اجمعین هستم وفقط وفقط این بزرگان برایه من مهم هستند ودریوزگی این خاندان رو میکنم ووهیچ وقت هم نگفتم و نخواهم گفت که جانم فدایه آیت الله فلان وفلان اگر اسم ایشون رو آوردم فقط درجهت ذکر مثال ولی به خودم اجازه نمیدم به هیچ یک از علما توهین کنم چون این کاررو حرام میدونم اگرهم اتفاق افتاده از خداوند طلب عفو میکنم...درثانی خانم محترمه بنده اصول کافی رو به عنوان مثال درباب مطالعه دینی عرض کردم فقط جنبه مثالی داشت ولاغیر
    اینکه فرمودیدمطالعه درباب قمه زنی کنم به نظرم نه مهم هست که همچین کاری انجام بدم و نه وقت همچین کاری دارم و مطالب خیلی مهم تری داریم که هنوز رویه زمین مونده اگه خیلی زرنگ باشم دراین ابواب تحقیق وتلاش کنم واینکه فلان انگلیسی رفته قمه زده نمیدونم ازکجا پدیدار شده ویاحداقل بعضی از علمایه ما نفهمیدند ونخواندند این نواقل رو،، برام جایه سوال هست...وگوگل و انگلیس و امریکا ووهابیت وغیره اینا برا شیعه مهره سوخته بازی هستند میان شیعه رو به عنوان توسل که یک اصل قرآنی ست تمسخر وتهمت شرک میزنند درکل به حرفهاوکارهاشون خواهربزرگوار زیاد دقت نکنید....موفق باشید
  • میلاد علیدوست
  • خانم محترم در مورد قمه زنی باید عرض بشه که تمام علما ء مخالف نبودن و نیستن مثلا الان حضرت سیدناالعظمی حضرت آیت الله سید صادق شیرازی حفظه الله تعالی حتی به استحباب قمه زنی قائلند ودیگر علمایی که بودن وهستند....غربت دین همینه که منی که حتی یه دوره اصول کافی رو نخوندم براخودم فتوا میدم و از این گروه و اون گروه بدم میاد ....80سال درس خوندند وسلولهایه مغزشون درراه دین اشباع شد وقتی میخواستند حکمی بدند تن و بدنشون میلرزید یه وقت یه حرفی نزنیم که پیش ارباب رو سیاه بشیم....یاحسین
    پاسخ:
    در دونظر قبلی کاملا توضیح دادم....
    در ضمن من اصلا آقای شیرازی رو قبول ندارم!چون در جوامع بین الملل و در رسانه های عمومی دارن آبروی شیعیان رو میبرن!
    شما کلمه عاشورا را به انگلیسی در گوگل سرچ کنید!من که مسلمان شیعه ام زده شدم !
    غربت دین همینه که شما فک میکنی فتوا رو از روی اصول کافی میدن!برای اصول فقه کتب مخصوص خودش رو داره!
    بله یادمون باشه حرفی بزنین که ارباب خوشحال شن نه اون دنیا روسیاه باشیم جلوشون!
    در ضمن اگه شما درمورد قمه مطالعه کنی میبینی اولین کسی که قمه زده یه انگلیسی بوده در زمان صفویان!واین یعنی بدعت در دین!
    و ادامه دادن کار بدعت گزاران گناه داره به شدت!
  • +نورالهُدی❥ ...
  • فاطمه جان  من که نمیگم در انظار عموم قمه زنی کنن...اینو گفتم؟!
    خیلی از مراجع گفتن اگر در عموم نباشه و اگر ضرر بدنی و ضرر خیلی بدی داشته باشه اشکالی نداره...
    پس من چی میگم بهت؟میگم که زخم قمه زنی زودتر از هر زخم دیگه ای خوب میشه...
    بیا من یه چیزایی از همین قمه زنی های پنهان تعریف کنم تا مخت سوت بکشه...از همین آقای شیخ جعفر مجتهدی...همونی که توی حرم امام رضا علیه السلام دفنه...بیا...
    در انظار خوب نیست یا هستشو من نمیدونم...اما پنهانی اش رو قبول دارم...
    پاسخ:
    آخه حدیثه جون بدبختی ما امت شیعه اینه که اکثر کسایی که قمه میزنن و یا لطمه میکنن در انظار میکنن و کمتر کسایی هستن که پنهانی این کارو میکنن.برای همین به قول معروف تر وخشک باید با هم بسوزن!مشمول همه میشه!منم نظر خیلی از مراجع رو تو این چند وقت دیدم (سیستانی و صادق شیرازی و مکارم وحید خراسانی و امام خامنه ای ) یا گفتن جایز نیست یا گفتن اگر برای بدن ضرری نداشته باشه!اکثر شیعیان هم مرجع تقلیدشون همینایی هست که گفتم.پس اکثر اکسایی که قمه میزن یا لطمه میکنن در انظار این کارو میکنن چون کمتر کسی به در انظار بودن توجه میکنه!
    خوب من چی میگم به شما میگم وقتی پدرم در کربلا زندگی میکردن بخاط همین قمه زدن خیلی راهشون به بیمارستان میکشیده!از هر ملتی نه فقط خود عراقی ها.....
    بله قمه زنی پنهانی اونم فقط زمانی که آدم از خوش بی خود بشه و دیگه داره میپوکه شاید اشکال نداشته باشه....
    منم با در انظار بودن به شدت مخالفم و پنهانی بودنش رو نمی دونم!
    در ضمن بضی ها فک میکنن وقتی از کشورشون رفتن بیرون دیگه اون فتوا برای اونا فرق داره ولی این شکلی نیس!دیگه این که مشخصه!در ضمن الان انقدر موبایل و دوربین چه مبدونم از این وسایلا تو دست مردم زیاده که خدا میدونه همه فوری موبایل در میارن فیلم میگیرن!
    تو خیلی از هیئت ها و توی خود عراق و بعضی شهر ها و روستا ها خودمون و توی پاکستان و هندوستان و افغانستان اینجاهایی که شیعه زیاد داره همه در انظار انجام میدن!اکثرا هم دارای موبایل و دوربین هستند و در نتیجه عکس و فیلم این کارا تو دنیا پخش میشه و همون آش و همون کاسه!


    در ضمن اگه شما درمورد قمه مطالعه کنی میبینی اولین کسی که قمه زده یه انگلیسی بوده در زمان صفویان!واین یعنی بدعت در دین!
    و ادامه دادن کار بدعت گزاران گناه داره به شدت!
  • لایتنــــــــاهی ...
  • به یاد چایی شیرین کربلایی‌ها،
    لبم حلاوت "أحلی من العسل" دارد...

    سلام
    زیبا بود. من هم اعلام می‌کنم "بدم میاد از اینایی که تو این روزای عزیز، با قمه‌زنی و... وجهه‌ی اسلام رو خراب کردن"

    پ.ن.: با پوستر "ظهر الولایة" و سخنرانی استاد پناهیان با موضوع "امام‌شناسی" به‌روز هستم
    یا حسین علیه السلام
  • +نورالهُدی❥ ...
  • =|
    "سلام و عرض تسلیت و تعزیت..
    مناسفانه هنوز بر قمه زنی هم اصرار دارند و بدتراز آن اینه که بعضی آقایان هم تایید می فرمایند!!!
    پاسخ:
    سلام
    بله متاسفانه.....
    نمی گن آبروی شیعه اس داره تو جوامع بین المللی میره"
    فاطـــــــــــــمه!!!
    این دیگه چیه؟!!!!!!!
    یعنی چی؟!
    آبروی شیعه در جوامع بین المللی میره؟!!!
    با مرثیه بر سیدالشهدا؟!
    میدونی اونایی که هروله میکنن یا قمه میزنن چطورین؟!
    اینا انقدر این داغ بر سینه شون زیاد و سترگه و سنگینی میکنن که نمیدونن چجوری تخلیه اش کنن...با گریه این حرارت دلشون کم نمیشه...
    تو خدای نکرده اگر پدرت چیزیش بشه،توی مجلس ختمش یا حالا من درباره ی پدرم فرقی نداره اولین کاری که میکنیم میزنیم توی سر و صورتمون...روی خاک ها دراز میشیم و داد و فریاد و فغان راه میدیم...مویه میکنیم...
    موهامونو میکنیم ...با سر میزنیم توی دیوار...و...
    این تازه پدرمونه...اونایی که سیّدالشهدا رو انقدر دوست دارن و میدونن که معشوقه شونه نمیدونی که عاشق چه حالی میشه وقتی معشوق از کف بده...
    آبرو؟!
    آبروی آدم در جوامع بین المللی بره...بذار تموم عالم به من بگن دیوونه...همه عشقم همینه خدا خودش میمونه...سینه چاک چاک کردن در فراق سیدالشهدا کم نرین کاره...در مصیبت سید الشهدا باید خون گریست...
    ماییم که دستامون از دو سانت بالاتر نمیره برای سینه طدن...خانومانه میشینیم به کناری و آروم آروم سینه میزنیم...
    خوش به حال اونی که قمه زن سیدالشهداست...آبروش پیش خدا عظیمه...
    میدونی چرا قمه زن ها زیاد دردشون نمیگیره؟!
    میدونی چرا زخمشون زودتر از زخم معمولی خوب میشه؟!
    خدا برای قمه زنای سیداللشهدا هم مایه میذاره همه جوره...
    چطور گریه میکنیم،پس بگیم جوامع بین المللی میگن همه ی شیعه ها افسرده ان؟!
    تو آب دیده خرج سیدالشهدا میکنی،خدا به طرفة العینی بهت اجرشو میده...وای به حال اون موقعی که خونتو نثار سوگ سیدالشهدا کنی...
    آه از این زمانه...آه...


    پاسخ:
    تو به این خونی که پاشیده میشه و نجسه تو مرثیه سید الشهدا چی میگی؟
    اگه یه غیر مسلمون تصاویر این قمه زنی و لطمه کردن رو ببینه در مورد مسلمونا در مورد ما شیعه ها چی فکر میکنه؟؟؟
    خوب درسته منم سیدالشهدا رو از همه کسم بیشتر دوس دارم ولی آیا سید الشهدا راضیه من برای غمش این کارو بکنم؟؟؟
    انصافا من که که شیعه ام و درک اونایی رو که به قول تو غم سینه شون سترگه وقتی عکسای قمه زنی رو میبینم حالم از هرچی
    عزای ایشکلیه بهم میخوره چه برسه به کسی که در مورد شیعیان چیزی نمی دونه !
    درسته با این کار غم از رو سینه شون میره ولی به نظر تو امام راضیه ازشون؟؟؟که با این کارشون چندین نفر رو از اسلام زده کردن چندین نفر که شاید میتونستن بهترین یارای امام زمان باشن!این جوری دل امام زمان میشکنه وقتی ببینه چند نفر فقط بخاطر خودشون ودر نظر نگرفتن بقیه کسایی که دارن تو دنیا زندگی میکنن یه کاری رو کینن که نتیجه اش دور شدن یه عالمه آدم از امام زمانه!
    راستی از نظر فقهی در نظر تمام علما هر کاری که به بدن آسیب برسونه ظلمه به نفسه و حرام!پس قمه زدن و لطمه کردن هم حرام او آقایونی که نظرشون در باره لطمه کردن و قمه زدن فرق داره این اصل مهم تو فقه رو احمالا یادشون رفته رعایت کنن بعد فتوا بدن!
    در ضمن تو ددوس داری به شیعه تو جوامع بین الملل مثلا بگن خونخوار؟؟؟مثلا هزار تا حرف بزنن تو انگار نمیشنویشون و نمیدونی وقتی تو کل دنیا میگن این کارارو از بابا شون علی یاد گرفتن (الان دقیقا چون اسم اون فحش ها رو نگفتم تو عمقش رو نمی فهمی) چقدر دل آدم میسوزه چقدر حالت بد میشه تو میدونی این شکلی نیستی ولی دارن چی بهت میگن!مظلومیت علی تو خون ما شیعه ها هم هس!همین جوری منهای قمه زدن این قدر دارن آبروی شیعه امیرالمومنین رو میبرن اونوقت یه سری آدم که واقعا انگار نمی فهمن به جز خودشون 7 میلیارد آدم دیگه دارن تو این دنیا زندگی میکنن  میرن قمه میزنن بعد یه سری آدم نفهم تر میان از اینا عکس میگیرن میزارن تو رسانه های عمومی مثل اینترنت اونوقت همه به شیعیان میگن خشن میگن خونخوار وهابیه میگه شیعه ها مثل همون ............بااین کارایی که میکنن آمریکاییه اسلام هراسی راه می اندازه اون یکی... 
    چقدر بگم؟؟؟؟دارم با گفتم دل امام زمان رو خون میکنم ! دل آدمایی رو که میفهن هر کاری بعدش چه عواقبی داره!دلت میخواد چقدر بشنوی؟؟؟
    یه سرچ کن تو گوگل به انگلیسی عاشورا رو با انواع نوشتن! ببین چی میاد ! ببین یه آدم که مسلمون نیس که هیچی از درد شهادت امامون پدرمون امام حسین نمی دونه چی میبینه! بنظرت چه جوری فک میکنه در مورد ما و امام حسینمون؟؟؟؟ بدون تعصب فکرکن بدون اینکه احساساتی فکر کنی!
    در ضمن اگه شما درمورد قمه مطالعه کنی میبینی اولین کسی که قمه زده یه انگلیسی بوده در زمان صفویان!واین یعنی بدعت در دین!
    و ادامه دادن کار بدعت گزاران گناه داره به شدت!
  • لبیک یامهدی
  • سلام.جالب بود.بعد چندوقت به روزم بیاید.آره موافقم.وخداوندعقل راآفرید...
  • علیــــ ـرضا
  • سلام
    ممنون از وبتون
    قشنگ بود
    به روزم با پادکست افکت و صداهای زیبا
    تبادل لینک ؟
  • واحد فرهنگی
  • ‏قال الامام باقرعلیه السلام: لو یعلم الناس ما فى زیارة قبرالحسین علیه السلام من الفضل، لماتوا شوقاً.(14)
    امام باقرعلیه السلام فرمود: اگر مردم مى‏دانستند که چه فضیلتى در زیارت مرقد امام حسین علیه السلام است از شوق زیارت مى‏مردند.
  • واحد فرهنگی
  • ‏قال الامام باقرعلیه السلام: لو یعلم الناس ما فى زیارة قبرالحسین علیه السلام من الفضل، لماتوا شوقاً.(14)
    امام باقرعلیه السلام فرمود: اگر مردم مى‏دانستند که چه فضیلتى در زیارت مرقد امام حسین علیه السلام است از شوق زیارت مى‏مردند.
  • محمدصادق برجیان
  • روی دستش، پسرش رفت، ولی قولش نه/
    نیزه ها تا جگرش رفت، ولی قولش نه

    این چه خورشیدِ غریبی ست که با حالِ نزار،
    پای نعشِ قمرش رفت، ولی قولش نه

    باغبانی ست عجب! آن که در آن دشتِ بلا/
    به خزانی ثمرش رفت، ولی قولش نه

    شیر مردی که در آن واقعه هفتاد و دو بار/
    دستِ غم بر کمرش رفت، ولی قولش نه

    جان من برخیِ " آن مرد " که در شط فرات/
    تیر در چشمِ ترش رفت، ولی قولش نه

    هر طرف می نگری نامِ «حسین» است و «حسین»/
    ای دمش گرم،
    سرش رفت، ولی قولش نه...
    ممنون که حذفش نکردی :(
    پاسخ:
    وقت نکردم

    السلام علیک یااباعبدالله

     

    اللهم عجل لولیک الفرج

     

    التماس دعا

    البته قرمز روشن روشن بمونه که می مونه
    منظور جیگریه بود
    ادب فدای مقربان !
    حیف شماست تو جوونی حیف شی
    استادمون می گفت وقتی گرم میشید جرف نزنید
    قرمزکم محذوف
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • منِ بی آبرو...
    با آبروی تو که اصغر بودی و بی نهایت بزرگ..
    امروز را نفس میکشم...!

    سلام
    التماس دعا..

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    سلام و عرض تسلیت و تعزیت..
    مناسفانه هنوز بر قمه زنی هم اصرار دارند و بدتراز آن اینه که بعضی آقایان هم تایید می فرمایند!!!
    پاسخ:
    سلام
    بله متاسفانه.....
    نمی گن آبروی شیعه اس داره تو جوامع بین المللی میره
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">