گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

والبته

جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۳ ب.ظ
#loveyourself
معنی واقعی زندگی!خودتو دوست داشته باش!مگه قرار نبود برای شناخت خدا اول خودمونو بشناسیم اینم مث همونه!البته خدا بیشتر مارو دوست داره!
پ.نون:الان ناراحتم :(((مطمئنن چند وقت دیگه که اینو میخونم یادم نمیاد جرا ناراحت بودم پس نمیگمش تا یادم بره!من خیلی راحت همه جی یادم میره دوس داشتم دوس نداشتنام فک منم اینم بخاطر اینکه خودمو خیلی دوس دارم نمیخام بخاطرشون اذیت شم!!!
نامجون! پسرم !حرفات تو یونیسف خیلیییی خوب بودن این روزا هروقت حسای بد میان سراغم گوششون میدم!
الان که دارم اینارو مینویسم اشک تو چشام حلقه زده چون که احساس میکنم توی جریان اب خیلی شدیدم و مرتب به یک عالمه صخره و سنگ تنه یدرخت میخورم پرت میشم اینور و اونور،همینقدر درد ناک همینقدر طولانی همینقدر خسته کننده همینقدر اسیب پذیر،نمیدونم زندگی همینه. یا. قراره بعدا با ارامش صبر کنم تا جای کبودیا و کوفتگی های سفرم بره،من از ادما خسته ام دلم میخاد یه جزیره وجود داشت و چند روز تنهایی اونجا میگشتم مثلا برای ریکاوری!ولی البته زندگی همینه تا اخرش همین باقی میمونه و نمیشه تغییرش و این خود منم که باید یه راهی برای خوشحال بودن هدف داشتن و خودم بودن پیدا کنم
  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">