گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

چرا:/

جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۱۰ ب.ظ
چرا وقتی یه حرف جدی میزنم فقط برای اینکه ناراحت نشه میگه داری باهاش شوخی میکنی!(سوالی نیست اصلن) وحتی بعدشم بهم گوش زد میکنه که حد بین شوخی و جدی رو بدون-_-من اصلن شوخی نداشتم:/چرا نباید حرفای جدی که باید بهش گله کنم رو بگم:/چرا نباید ناراحت بشه وقتی من ازش ناراحتم:/
  • رها

نظرات (۳)

  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • مهربونی
    پاسخ:
    :)
    نمیدونم
    راستی.سلام
     وبلاگ خوبى داری

    پاسخ:
    ممنون عزیزم.سلام راستی :)
    سلام . وبلاگ بنویسید
    مزخرف ننویسید

    این دنبال کننده ها را فریب نخورید. خیلی ها فقط تبلیغاتی هستند

    وبلاگ بنوسید

    قلم حرمت دارد!
    پاسخ:
    مگه هرکی نویسنده اس یا قلم خوبی حق وبلاگ داشتن داره؟؟؟

    شما حتی نمیخاید شناخته بشید چرا نمیذارید من راجع به قلم حرمت دارتون نظر بدم!!!!

    اگر خوشتون نمیاد مجبور نیستید وبلاگ منو بخونید!!!!

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">