گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

چه خبره؟!-_-

شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۲۹ ق.ظ
موقع خوشگذرونی و دور دور یادت نمی افتن وقتی میخان پول جشنا و تولداشونو تقسیم کنن توعم دعوتی-_-
چقد آدما خودخواه ان:/ درسته که من یه ادم بی دوستم ولی خوشمم نمیاد اینطور باهام برخورد بشه-_-
حالم از همه شون بهم میخوره،بخصوص از این قدیما-_-حداقل ادمای جدیدو ادم میتونه یه جور بهونه بیاره که میخان بشناسنت و اینا ولی این قدیمااا
حالم از همه شون بهم میخوره-_-
حالا که فک میکنم دارم رده های جذابی از چ*س ناله رو تو وبم پیاده میکنم که انگار قراره فقط از حسای بد حرف بزنم:|ولی اینگونه نیست~_~ آدمای خوب هم وجود دارن فقط انقدر کم ان که ترجیح میدم تعریف نکنم چش بخورن-__-وباید اعتراف کنم که بسیار کم ان:/شاید اصلن نباشن حتی
بیخال
میگذره اخرشم مرگه
امیدوارم حداقل بیست سال دیگه از این روزایی که الان دارم میگذرونم بدم نیاد همین
  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">