گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

کاش هیچ وقت ندیده بودمت

سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۴۵ ب.ظ
هنوزم وقتی یادت میوفتم قلبم فشرده میشه،توقع زیادی ازت داشتم اخه زیادی خوب بودی،کاش هیچ وقت ندیده بودمت که الان بخاطر از دست دادنت هر دفعه قلبم فشرده بشه!
پ.ن:حقیقت ماجرا همینه توی اون دوران مزخرف که مثل زهر بود من حالم بد بود!همه ی ادما دوستا و حسای خوبشونو از دوران نوجونی دارن و من!هر دفعه باید انقد داد بزنم و چشمامو فشار بدم تا اون موقع ها دیت از سرم بردارن!
الانم هیچی دوست ندارم مثل اون موقع ها خیلی تنهام فقط فرقش اینکه یکی مث تو نیست که بیخیالم بشه یکی مث تو دیگه نیست که حرف نزنه و نادیده ام بگیره!فرقش همینه!
دلم نمیخاست این احساس رو داشته باشم فکر میکردم وقتی بیست و یک سالم بشه دیگه بزرگ شدم و قرار نیست مثل اون موقع ها زندگی کنم و خاطراتش یادم باشه!ولی مث اینکه هیچ وقت هیچی عوض نمیشه!
دلم برات شده!کاش هیچ وقت نمیدیدمت!کاش مثل فیلما بهترین دوستم میموندی و درکم میکردی!کاش یه مدل دیگه زندگی میکردم
  • رها

نظرات (۱)

سلام 
اگر افراد این همه زمانی که برای ردیف کردن حسرت ها به دور خودشون صرف کم رنگ کردن خاطرات آزاردهنده یا هر چیزی که حالشون رو بد میکنه می کردند ، دیگه کسی غمگین نبود
منظورم از کمرنگ کردن منطقی فکر کردن هست 
پاسخ:
اکثرا احساسات یهویی هستن که به سراغ من میان و مینویسمشون نه طولانی مدت
ولی بازم ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">