گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

گذشته؟

سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۲۲ ق.ظ
یه چیزی که کاملا نمیفهممش اینکه چرا همه میگن گذشته مهم نیست و اینا!اون جاهایی که چشات درد گرفتن به قلبت خون نرسیده و حتی به مغزت:/ اون جاهایی که سوتی دادی و هنوز داری تقاص پس میدی واسش اون موقع هایی که احساسات اشتباه داشتی الان بخاطرش عذاب وجدان اون موقع هایی هیچ موقع فراموشت نمیشن همه اشون مهم ان ، همه اشون باعث میشن که من دیگه از فلان خیابون رد نشم باعث میشن به آدما فلان شکل اعتماد نکنم از فلان اسم بدم بیاد فلان رفتار شایسه بنظر تظاهر بیاد و یا حتی در مورد خودم وقتی فلان سوتی دادم همه منو با اون یادشونه مگه غیر اینه؟؟؟مگه غیر اینکه خاطرات پاک نمیشن تموم نمیشن و فراموش نمشن!یه بار به یه ادم بی محلی میکنی و تا سال ها یادش میمونه یه روز بین همه ی بیست هایی که گرفتی یه دونه ۱۱میگیری و همه یادشون میمونه یه روز بین تمام مسابقه هایی که دادی و برنده شدی میخوری زمین و میبازی و همه یادشون میمونه یه روز به دوستت یعنی اونی که مثلا دوستته یه حرف اشتباه میزنی و شایعه میشه و همه یادشون میمونه همه همیشه یادشون میمونه ،چیزای اشتباهو بیشتر پس چرا همه اصرار دارن که مهم نیست؟
گذشته بنظرم حتی بیشتر از نصف شخصیت ما رو میسازه اون چیزی که اهمیت داره اینده نیس اینده هموز شکل نگرفته گذشته هم درسته که از بین رفته ولی تموم اثراتش باقیه
.
پ.نون شاید بخام در روز یک عالمه پست بزارم میخام خاطراتمو با جزییات بنویسم میترسم یه روز پیر شم با تصادف کنم و همه اشون یادم بره نمیتونم تو درفترچه خاطرات بنویسم اینجا بهترین جاست جاست:))
  • رها

نظرات (۱)

  • جناب منزوی
  • بک آپ هم بگیرید :)
    پاسخ:
    فکر خوبیهD:
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">