گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

هی....

سلام 

الان چند ساعته از قم برگشتیم

دقیقا فردای آخرین امتحانام رفتیم

رفتیم خونه ی مادربزرگم

البته نه اون خونه ای که من دوسش داشتم

نه اونکه وقتی بچه بودم با بچه های فامیل رو بشتبونش  میخابیدیم

و با گرمای آفتاب قم از خواب بیدار میشدیم

نه اونجا که تو حیاطش درخت انجیر داشت

نه اونجا که شیشه هاش رنگی بودن و

همیشه تو زیر زمینش ‍ر ترشی و مربا بود....

یه ساختمون کوچیک

تو بردیسان....

دوتا قالی یه آش‍زخونه که ابن داره نه در!

با یه اتاق خالی

یه بنکه....

هی...

چقد دلم بچگی هامو میخواد 

اونوقتای که تو را‍ه بله دنبال هم میکریم

سینی میزاشتیم زیرمون از بله ها لیز میخوردیم

توگرمای تابستون قم آب هندونه و بستی

وقتایی که باموتور میرفتیم راه آهن

اگه بامون رو اگزز بود دمبایی مون آب میشد....

دلم همون متکا گردایی رو میخاد که مامان جون درس میکرد

اون موقع ها که۲۰۰تومنی خیلی بود

دلم خیلی چیزای دیگه هم می خواد که

هیچ وقت دوباره تجربه نمیشن:(

نظرات (۱۶)

منم دلم خیلی چیزا رو می خواد
خیلی از بچه گی ها مو 

مثلا اون تابستونی که قرار بود برم سوم راهنمایی...!!!!
بیا خوشحال باشیم
خیر سرمون داریم می افتیم تو دوران جوونی!!!!!!  :)  ؛)
سلام مومن

شما دعوتین به محفلی از رندان ....
منتظرتون هستیم 

این بار با مطالبی با عنوان :

آنان که ماندن مجنون نبودن ...
دنیا خودت را آماده کن ....
دعایی مهمتر از تعجیل ظهور امام عصر ...
توصیه حاج آقا دولابی برای ماه مبارک رمضان

http://nishtar.ir/

التماس دعای شهادت و شفاعت بی بی

  • بنی الزهرا(س) ...
  • با سلام وبلاگ ثائر الزهرا(س) شروعی دوباره را در پیش گرفته …
    لطفا به ما سر بزنید …
    منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم …
    بنی الزهرا(س)
    یک روز مانده تا مهمانی
     سلام
    کلیپ رمضان...

    http://zareh.blog.ir/post/462

    توصیه می کنم حتما ببینید...
    امام روح اله رحمه الله علیه  می‌فرمایند:
     «اگر نبود در ادعیه الّا دعاى مناجات شعبانیه، کافى بود براى اینکه امامان ما، امامان بحقند؛ آنهایى که این دعا را انشا کردند و تعقیب کردند.
    تمام این مسائلى که عرفا در طول کتابهاى طولانى خودشان یا خودشان میگویند در چند کلمه مناجات شعبانیه هست، بلکه عرفاى اسلام از همین ادعیه و از همین دعاهایى که در اسلام وارد شده است از این‌ها استفاده کرده اند
    آره دلم برای قدیم و محبت های نامحدودش لک زده
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • دلم خورشید می خواهد، هوای گنبدت کرده، دو باره برنگشته دل، هوای مشهدت کرده

    کبوتروار می آیم به آب و دانه ای دلخوش
    عطش دیده، ترک خورده، به سقاخانه ای دلخوش
    دلم خورشید می خواهد، هوای گنبدت کرده
    دو باره برنگشته دل، هوای مشهدت کرده ...

    شهید چمران ره :

    خدایا من کوچکم ، ضعیفم و ناچیزم ، پرکاهی در مقابل طوفانها هستم ؛ به من دیده ای عبرت بین ده تا ناچیزی خود را ببینم و عظمت و جلال تو را براستی بفهمم و بدرستی تدبیر کنم.

    خدایا دلم از ظلم و ستم گرفته است ؛ تو را به عدالتت سوگند می دهم که مرا در زمره ستمگران و ظالمان قرار نده.

    خدایا می خواهم فقیری بی نیاز باشم که جاذبه های مادی زندگی مرا از زیبایی عظمت تو غافل نگرداند.

    خدایا خوش دارم گمنام و تنها باشم تا در غوغای کشمکشهای پوچ مدفون نشوم.
    خیلی چیزا دیگه تکرار نمیشن... :(
    شما اهل قم هستید...
    برادر ما در شیخان قم آرمیده است....
    پاسخ:
    خدا رحمتشون کنه:(
    سلام و درود...
    خاطرات زیبای کودکی همیشه با ما می مانند تا با مرورشان کمی از دلتنگی هایمان کاسته شود...
    کاش می شد زمان را نگه داشت...
  • معبر سایبری بی سنگر
  • سلام خدا قوت بسیار عالی بود واقعا دستتون درد نکنه بخاطر همچین وبلاگ پر محتوایی خدا همراهتون باشه اجرتون با شهدا بازم قدم رو چشمای کور ما بزارید و بهمون سر بزنید
    پاسخ:
    ممنون.یاعلی
  • لاله ی پرپر
  • دشنه ی عشق ماه من / از دل من گذر کند***
    نیز به تیر چشم خود / سینه ی من سپر کند***
    تا دل او شود رضا / دلم پر از شرر کند***
    باز دلم ز هجر او / داد و فغان به سر کند***
    داد زدم سر دلم / بلکه به او اثر کند***
    تا که تواند این دلم / فقط شبی سحر کند***
    ندا برآمد از دلم / ماه من ار نظر کند***
    بیاید و به نور خود / شب مرا سحر کند***
    یا مهدی عجل علی ظهورک
  • لاله ی پرپر
  • ترسم آن روز که از قله فرود آید مرد
    313 آدم نتوان پیدا کرد
    313 آدم به سرانجام آیند؟
    این جماعت همه با بقچه ی حمام آیند...
    اللهم عجل لولیک الفرج

  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • ..
    بین ما این ندیدنت دیگر. جز عرف و عادت است ای گل
    اینکه روییدن تو پنهانی است. چشم ما بی سعادت است ای گل. ....
    ...
    بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد 
    دعا کبوتر عشق است و بال و پر دارد. 
    بخوان دعای فرج و عافیت بطلب. 
    که روزگار بسی فتنه زیر سر دارد
    بخوان دعای فرج را که یوسف زهرا. ز پشت پرده غیبت به ما نظر دارد
    بخوان دعای فرج را بیاد خیمه سبز. که آخرین گل سرخ از همه خبر دارد.
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • یا صاحب الزمان عج: یک عمر به انتظار ماندیم همه/ غمدیده و بی قرار ماندیم همه/ بازآ که شکست، دل ز یاد غم تو/ بی روی تو بی بهار ماندیم همه!

     
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">