گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

هرازگاهی نگاهی....دلم تنگ میشود.....باورکن!

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۰۱ ب.ظ
وقتی تو نیستی
شادی کلام نامفهومی است
و «دوستت می­دارم» رازی است
که در میان حنجره­ام دق می­کند
وقتی تو نیستی
من فکر می­کنم تو
آن قدر مهربانی
که توپ­های کوچک بازی
گل­های کاغذین گلدان­ها
تصویرهای صامت دیوار
و اجتماع شیشه­ای فنجان­ها،
حتا
از دوری تو رنج می­برند
و من چگونه بی تو نگیرد دلم
؟
  • رها

نظرات (۸)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • چه عکس خوشگلی گذاشتی پاهاشو

    :)
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • ههههههههههه

    خب تایید نکن که!
    :)
    سلام
    بسیار زیبا بود.
    پاسخ:
    الحمدلله
    خخخخخخخخخ
    این آقا بالاییه ۴تا یه شکل داده.....
    منم که عقده ی نظر همه رو تایید کرده:)))))
    سلام
    مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
    می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
    برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
    اینم آدرسش
    www.24ip.ir
    سلام
    مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
    می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
    برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
    اینم آدرسش
    www.24ip.ir
    سلام
    مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
    می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
    برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
    اینم آدرسش
    www.24ip.ir
    سلام
    مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
    می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
    برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
    اینم آدرسش
    www.24ip.ir
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">