گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

بغض عنوان ندارد....اشک دارد

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۰۴ ق.ظ
دارم کم کم اسم بعضی ها رو از تو لیست دوستام دیلیت میکنم...

به ترتیب الفبا یکی از اول (آ) یکی از آخر (ی)

متنفر از نگاهم که کنی سوی راهم....

بروی تو گدای مهری

نه زلاله ی محبت

:((((

آره اینجوریاس!!!
و دوس دارم این وسطا (حروف الفبا)
گوش بعضیا رو بکشم بگم من عاشقتم چرا اصرار داری دیلیت شی هان؟؟؟؟تو دوستی آخه؟؟؟ 
و مث بچه های نهایتا ۵ ساله براشون زبون دربیارم ‍شتمو بهشون بکنم
بعدم بگم دیگه بهت آبنبات نمی دم قهر قهر قهر....
که یه رب بعدش دوباره بیاد بگه آشتی منم
از ذوق یه لبخند ملیح و شیطنت آمیز
بگم شرط داره!!!
شرطشم اینکه اینقد منو مجبور نکی کارایی که دوسشون ندارمو
مث حرف زدن کلمه ساختن زیاد تو چشا نگا کردن نگفتن الکی خوبم
رو بکنم
همین
  • رها

نظرات (۱)

  • بانوی مبارز
  • چند وقتیست ظرف نباتمان خالیست..چای تلخ میخورم و حسرت خراسان...
    :\\

    شاید دیر به دیر سر میزنم اما ارادتم همچنان پا برجاست
    {خورشید شب}
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">