گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

این گمشده استحاله اندر تو شده ......پاک شده؟؟؟؟؟

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۲۶ ب.ظ

نـــزدیکم به تـــو !
مثــل شهـــریور
تا مهـــر !
دوری از مــــن . . .
مثل ِ ...
مهـــــر
تــــــا ...
شهــــریور !



*مادرم خواب دیده که منه گمشده

گمشده ام در کوه ها...

آی مردم ها شما

در حوالی

همان شهر سنگ گلتان

دل آهن و  آن قلب یخی

دختر کوچک پابرهنه ای

با یک تا پیراهن و

چتری قرمز

که به جای قلبش

بوته ای یاس ـ یاس رازقی ـ

دارد اگر دیدید

به چشمانش پناهی ندهید

به دل تنگش آیه ای از مصحف نور

نشانی ندهید

دست سرد سرما زده اش را

پرتویی از شعله ی گرما به زکاتش ندهد

بگذارید بدود تا ماه

تا همان دالان پیچک ها

تا درخت سیب

تا صحرا





  • رها

نظرات (۲)

نمی تونم
نخواه اینو از من
نمیتونم
اووووف!
اجازه نمیدن تا آخر متن شما رو بخونم.
تا نصفه خوندیم،
به نظر قلمتان قویست.
بر میگردم.
خدا قوت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">