گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

امتحان نبود که....

جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۰ ق.ظ

امتحان نبود که لامصب جام حذفی بود....انتقام بود!

گند زددددددم 

گند الان فقط نمی دونم چی کار کنم دیگه.....

فردا....یار محمدی و درصد فیزیک!!!!!میترسم اینقد.......

ووووووووووووووووووووووووووووووووواااااااای

بوی محرم داره میاد

الانم داره بارون میاد

یاد این مداحیه افتادم

بارونه آسمون گریونه

سقا روضه ی آب میخونه




دلم هییت میخاد خیلی!

بابام الان گفت دور هییتو امسال خط بکش!

منم گفتم فک کن یه درصد من عاشورا تا سوعا درس بخونم حتی اگه نزارین برم هییت!

هیچی دیگه فک کنم از الان باید راه کار تلیت مخ رو انجام بدم تا خود محرم که بزارن برم!

اینقد دلم تنگ شده واست هییت رضا جووووووونم!

اینم یه خورده از یه مداحی دیگه:

منم یه نوحه خونت

جوونیم فدا جوونت

دل کربلاته    پایین پاته  

ارباب میدونی چقد میخامت       این نوکرو کشته اون مرامت

تازه شده اول جوونیم    روزی که بشـــــــــــــــم یه پیر غلامت

دم به دم توی هر قدم    میبره منو سمت حرم 

دیگه هر جوری شده کرب و بلایی شم

اربابم اربابم

اربابم

اباعبدالله

اینم عکس حاجی!

اینجام محرمه که حاجی شال مشکی انداخته

:(


  • رها

نظرات (۴)

قافله عشق در سفر تاریخ است و این تفسیری است بر آنچه فرموده اند: 
کل یوم عاشورا و کل ارضٍ کربلا... 
این سخنی است که پشت شیطان را می لرزاند و یاران حق را به فیضان دائم رحمت او امیدوار می سازد....

شهید سید مرتضی آوینی...برگرفته از کتاب فتح خون

عَظَمَ الله اُجورَنا وَ اُجورَکُم فی مَصائبِ الحُسَین «علیه السّلام» وَ اجعَلنا مِنَ الطّالِبین بِثارِهِ مَعَ اِمامِ المَهدی «عج الله تعالی فرجه الشّریف مِن آلِ مُحَمَّدٍ صل الله علیه وآله و سلّم»


  • محمدمهدی باقری
  • سلام دوست بیانی من
    ان شاءالله ک خوبی
    اومدم یه پیشنهاد بدم
    امیدوارم موافقت کنی
    از اون جا که مطالب و پست ها در بیان تنها توسط کسانی میتونه لایک بشه که توی سرویس بیان عضو هستن اومدم ازتون بخوام ک تبادل لینک داشته باشیم و مطالبمون رو به هم معرفی کنیم و با هم همکاری داشته باشیم و برای مطالبمون نظراتمون رو بگیم و لایک کنیم
    امید وارم موافق باشید
    اگر موافقید من رو با عنوان " محمد مهدی باقری ، سرباز صفر " لینک کنید و اطلاع بدید که به سرعت شما رو لینک کنم
    ,وبلاگ من
    http://sarbaz0.blog.ir/
    به سرعت
    یه وخ فک نکنید این پیام رو میدم ک شما لینک کنید و بعد خودم لینک کردن شما رو پشت گوش بندازم
    امیدوارم نظرتون مثبت باشه
    الان هم با نوشتن
    نامه ای به تمامی وهابیون و سران خون‌خوارشاناز همه اینان اعلام برائت نموده ام
    نامه را بخوانید و اگر موافق هستید ک حتما هم همینطور است آن را لایک کنید
    امید وارم با تبادل لینک و همکار موافقت کنید
    پس منتظر جوابتون هستم
    التماس دعا
    یا علی مدد
    کجاست پس :(
    محرمو میگم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">