گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

همین جوری یه هویی....

جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹ ق.ظ

یه سری آدمای مذکور وقتی میان جلو چشمای آدم

یه هو میشن دو دسته

اونایی که وقتی میری تو فکر و سرتو میاری بالا میترسی ازشون

(چون تو الان از یه دنیای دیگه اومدی توانایی مقابله با صورت این جور آدمارو نداری دیگه!)

اونایی که وقتی سرتو میاری بالا خیالت راحت میشه که دارن نگات میکنن!

و چقد حداقلی اند این دسته ی دوم و نایافتنی !!!

الان که تو مقطع از زندگی هستم که به دسته ی دوم نیاز مبرم دارم و لی اونایی که باید باشن نیستن!

دسته ی اول اینقد زیادن که دسته ی دومم از کارای خوبشون پشیمون میکنن!اگه اون یه درصد باشن البته!

هیییییییییی

دلمممممممممممم فقط میخام همینجوری بچه بمونم

همین جوری

صفوی مث کودکان حداکثر ۱۰ ساله بام برخودکنه!

یکتا لپمو مث ۵ساله ها بکشه!

یارمحمدی تیکه بندازه و من مث بچه ها فقط نیگاش کنم و قرمز شم!

وقتی با فخری حرف میزنم هی پامو تکون بدمو صدام بلرزه!

از متین بترسم!سرکلاس اسدیان بخوابم یا سرمو بزارم رومیز بعدم هر دفه بگه شما حالتون بهتر شد؟؟!!!!

بهار مث مامانا از دور مواظبم باشه!

اصلنم مهم نیس که...

هیچی کلا مهم نیس!

درضمن اون عکسی که ریحانه انداخته ازمونو خیلیییییی دوس دارم خیلی ....


اینم منم تو این روزا....

  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">