گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات
حست میکنم این روزها
بی بهانه حتی
***گم شدن کاش آخر قصه ی
من بود
ولی انگار نه
در این بی بازار
پیداتر از همه ام
*****شهری که مردمش قصه و غصه ی تورا
هر شب باهم زمزمه میکنند
شهری که مردمش بر روی تک تک زخم
پاهای برهنه ات مرحم میگزارند
شهر قصه ها را میگویم آری
زیاد دور نیست 
به اندازه ی بک شب تا صبح
نفس نکشیدن فاصله است
***گمشده ی شهرتان که من باشم 
امان از تمام پیدا ها 
***نه !
قلبم را
سپرده ام به قاصدی که برساند
به دستان صاحبش
آری قلبی مرا نیست اکنون!
  • رها

نظرات (۴)

  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم مومن
    عاقبتتون بخیر به حق ابوتراب

    ومَن یَتَّقِ اللَّهَ یَجعَل لَهُ مَخرَجًا- سوره طلاق آیه ۲


    و هر کس تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه نجاتی برای او فراهم می‌کند

  • چ ش م ا ن ت ظ ا ر
  • سلام....
    خوشحال میشم به منم سر بزنید
    شعرام و دلنوشته هامو میزارم تو وبم
    درپناه یوسف زهرا
    یاعلی
  • سعادت سلیمانی
  • زیبا بود...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">