گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

هر که مقصودش تو باشی تا نفس دارد بکوشد...

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۳۵ ب.ظ

یه کاغذ مچاله شده هیچ وقت مث اولش نمی شه

ولی اگه خیس بشه بعد اتو بشه خیلی سفت تر از قبل وای میسه حتی اگه مث روز اول قشنگ نباشه.


میگما قول که دیگه چیزای غم دار ننویسم 

چون بعدش پشیمون میشم 


الان این پست فقط محض عرض اندام است ولا غیر:)))

 


+خدا روشکر بخاطر همه چیز

+دوستای جدیدم حس خوبه ها حتی اگه اونقد تاثیر گذار بر روح ادمی نباشن و هین طور هم عقیده!!!

+البت بعضی دوستان انقد بامعرفتن که فراموش شدنی نیستن!

+ادما که فراموش میشن خودشون مبخان نه تو مگه نه؟!




از حال سیاسی این روز ها متنفرم اصلن حال انتقاد را هم میگیره از آدم.

  • رها

نظرات (۳)

از حال سیاسی این روزها متنفرم من هم...
  • چشم به راهم ...
  • ادما خودشون مارو هدایت میکنن به سمت فراموش کردن...
    پاسخ:
    واقعا...
    :)
    پاسخ:
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">