گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

گاهی دلت که میگیرد .....

گاهی بغض که دلیلی برای باز شدن ندارد

گاهی....

بعضی وقت ها به خودم میگم کاش اصلن تهران نمی اومدم همون جا میموندم

درسته اینجا کنار خانواده ام هستم

اما....

یه حس قوی این وقت ها درون وول میخوره و همش سرزش که ای کاش دور بودی

کنار خانواده نبودن و دور بودن آدم بزرگ می کنه

دور بودن حس های جدید بوجود میاره.

و از این قبیل حرفای قشنگ 

که منو سرزش میکنن برای الان اینجا بودن!!!

حتی تر بعضی ها وقتا میگه این حس مشکوک داد هم میزنه

--------------------------


یک عدد پ.ن :وقتی حس بد نسبت به تمام دنیا داشتی خودتم جز دنیا حساب میشی!

  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">