گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

دماغ شکسته که عمل نمی خاد.....

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ب.ظ

ملت کانال میزنن مینویسن جدیدن...

ما از این قرتی بازیا خوشمون نمیاد

همین جاییم تا اخرش

بنظرتون حق هر ادم نیس بعضی وقتا دیر باید زود بره و به بقیه محل نده و سرشو بندازه پایین و بگرده خونشون

به کسایی که بهشون تنه میزنی توجه نکنی....

همین جوری اونقد بری تا برسی

فکرای احمقانه نکنی و ناراحت شدن بقیه برات مهم نباشه

ادم ایدآل وجود هرکس بعضی وقتا خب خسته میشه

ادم محبوب دوس داشتی هر کس بعضی وقتا دلش میگره و دوست داره با بقیه حرف نزنه و به کسی توجه نکنه....

ادم درون هر کس بهضی وقتا نمیخاد بغضش بشکنه تا گریه کنه

ادم سرسخت و مغرور هرکس دلش میخاد بعضی وقتا جلوی خودش کم بیاره جلوی خودش بشکنه...


ادما همیشه اون چیزی نیستن که دیده میشن

اونچیزی ان که زندگی میکنن اون چیزی ان که احساس میکنن اون چیزی ان که ....

دیروز تو اتوبوس داشتم به این فکر میکردم کهاگه ادما احساس نداشتن چقدر با ابهت تر میزیستند:)

اگر ادما برای روابط شون با بقیه در حد  20 درصد فقط ارزش میزاشتن چقدر بیشتر شبیه خودشون بودن.....


پ.ن:به یکی از دوستام گفتم براچی منتظر ادمی وایمیسی که  دوست نداره باهات راه بیاد.. از موقع به بعد دیگه با من راه نمی اومد صب میکرد قدم به قدم اون می اومد حتی اگه اون بهش توجه نمی کرد:×

پ.ن:من خودم هیچ وقت منتظر ا می که دوست نداره باهام راه بیاد نمی مونم

پ.ن:ادما دو دستن یا هواتو دارن یا نگاهت میکنن.من هیچ کدوم از دودسته رو ندارم و جزشونم نیستم من جز سومیام که ترجیحن بی اهمیت به کسیایی فقط قراره ازشون بگذری و بری...

  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">