گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

همه انقدر حس های متفاوتی رو تجربه میکنن

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۵۴ ب.ظ

من نمی دونم چرا چند روزیه حس های متضاد به یک باره بهم هجوم میارن و نمی فهممشون هیچ کدومشون رو....

من حسامو نمی فهمم

حال های ما خوب نیست نیست امشب....

اتفاقا تو باور کن که خوب است!!!

هههههه

دیوانگی و هزار درد:)

پ.ن:خداشکر که اینستا تلگرام خلق شد وگرنه مدلت این همه استعداد مدلینگ و عکاسی شونو کجا میبردن


پ.ن:چرا ادما میفهمن دوس داریم باشون بحرفیم ولی ....

بیخیال....

من دوروغگو نیستم فقط حس های درونم رو در ثانیه بیان میکنم

شماهم نسبت به ا مای معمولی اطافتون خیلی حساسین؟!دوستی یعنی چی واقعا ؟!چرا ادما بی انصافن و نامرد...

چه میدونم فقط میدونم چرت و پرت زیاد میگم تو این روزا

  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">