گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

لا

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۵ ب.ظ

یمی از چیزایی که جدیدا فکرو مشغول کرده اینکه

چقد احمقانه تا الان شاید اصرار بر بزرگ نشدن و این حرفا داشتم

الان فک میکنم فقط ادم بزرگان که میتونن خیلی چیزا رو بفهمن

مث اینکه نمیدونم چ جوری بگم خب

واقعا نمیدونم

شاید بچها بیشتر به خدانزدیک باشن

ولی ادم بزرگا بهتر بلندن یا بهتر میتونن

راهو پیدا کنن

شایدم....

یه چیزی:این روزا خیلیا میگن انزوا بده

به نظر من ادما هر چندوقت یه بار اصلن باید منزوی شن

ادما تو انزوای خودشون خیلی چیزای مهمی رو کشف میکنن

چیزایی واقعا به درد دنیا و اخرت میخورن

بعضیام هستن که تو انزوا بغض گلوشونو میگره و زار میزنن برای رسیدن به پدرشون

بعضیام بغض گلوشونومیگیره که چقد بدبختانه داشتم میزیستم تاالان تو این دنیا

چراانقد بدی کردم به خودم

به خودم بخودم

ادم تا خودشو نفهمه خداشونمیقهمه

خودشم که فهمید پاشو میزاروش خودشو نردبون میکنه واسه رسبدن به اون بالاییه

اون که عشقه

وسلام

یاعلی

  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">