گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

سلامی پس از سالها

دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۵:۵۴ ب.ظ

خوب دقیقا نمیدونم که اینجا رو از اشناعای قدیمی کیا میخونن

دوست دارم بدونم ولی اونقدرام برام مهم نیست.میخام بنویسم خیلی وقته که میخام .درمورد همه چی.حال روزوم اتفاقا.حسا .داستانا همه چی خلاصه

نمیخام بپیچونمشون نمیخام سخت شون کنم . میخام بنویسم تا مثل این چیزایی که موندن بمونن برام

وقتی به نوشته هام نگاه میکنم حالم خوب میشه همین که میبینم چه ادمی بودم خودش خیلی جذابه واسم:)

خلاصه بگم که 

بسم الله

  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">