گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

۰۰۰

جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۳۷ ب.ظ
وقتی من نابود میشم یه منِ بهتر ساخته میشه
بهترین پایان یه شروع شدن واقعیه
این نسل نسلِ منه!!یعنی میشه همه ی غلطا رو دوباره از نو قشنگ ساخت؟
پس کی موقعش میشه؟
فقط میدونم هیچ وقت نباید دست از تلاش برداشت،هیچ وقت پایانی وجود نداره،قصه هیچ کس قرار نیست با جمله ی «وبه خوبی و خوشی زندگی کردند»تموم بشه!زندگی واقعی حتی تا وقتی نمیری برد و باختت رو معلوم نمیکنه:)
  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">