گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

درویش فریاد کشید:

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۰۲ ب.ظ


به خیالت اگر انگشتر به دستت کنی و از صبح تا شام معتکف مسجد بشوی وزیر لب کانه قل قل سماور ذکر بگویی چیزی میشوی؟

به هوا پری مگس باشی، بر آب روی خسی باشی، بی جا گفته که دل به دست آر، تا کســـــــی باشـــــــــی....

حـــــــــکـــــمــــــــــا باید دل از دستــــــــــــــــــــــ داد......

دل از دست داده کس باشد یا ناکس باکش نیست!

به حَجَری  که جدت بوسیده اگر خود حجر نگین انگشتری ات شود و خم ذولفقار رکابش هیچ نشده ای،هیچ نکرده ای.....

از خودتــــــــــــــــ جنــــــــــــب نخوده ایــــــــــــــــــ

در بیاور این انگشتر ها را ......

دین داری به انگشتر نیست!

میشود دین دار خیلی چیز ها را نداشته باشد؛انگشتر،جای مـــــهر روی پیشانی ، محاســـــــــن،عبا و عمامه ، اما بدان!

دین دار حکما دین دارد....جوان!

اوج دین داری ابوالفضل العباس که آقای همه ی لوطی های عالم است میدانی کجا بود؟

ختم دین داری اش کنار علقه بود. جایی که اصلش دست نداشت ، تا دستش انگشتر داشته باشد ؛

تا دستش انگشت داشته باشد ؛ اصلش انگشت نداشت تا انگشتش انگشتر عقیق و فیروزه داشته باشد.......

انگشتر ها را در بیاور لات اند و عزی......حکما شنیده ای حکایت ابراهیم و بت هارا......

 

قسمی از کتاب منِ او با اندکی تغییر نوشته ی رضا امیر خانی

  • رها

نظرات (۲۹)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • چه قدر زیبا حقیقت بیان شده
    آدم ته دلش خنک میشه وقتی این متن رو میخونه

    :)
  • فرزند آدم
  • وای من عاشق کارای امیرخانیم مخصوصا قیدار ...
    من او رو امسال ازنمایشگاه خریدم تازه هنو وقت نشده یه عالمه کتاب تو صفن..
    کلا من عاشق کتابم !
    =|

    حضرت نور...

    پاسخ:
           حضرت خورشید و بس....
    این دل گرفته شده رو فقط و فقط یکی میتونه باز کنه...=(
    پاسخ:
    حضرت عشق.....

    هیچی...=(

    گیسوان تو شبیه است به شب؛ اما نه،
    شب که اینقدر نباید به درازا بکشد!
    .
    .
    .
    التماس نور!
    امام صادق (ع):
    « افضل الجهاد، الصّوم الحرّ »
    بهترین جهاد، روزه داری در هوای گرم است.
    ____
    ماه خدا عیان شد؛
    آن ماهِ ماهِ خدا کی عیان می‌شود؟
    ____
    .
    .
    .
    التماس نور!
    پاسخ:
    محتاجیم به نور....
  • حامیان دکتر سعید جلیلی
  • همیشه لات وعزی نستند وفقط بعضی اوقات برای بعضی افراد می شوند لات وعزی که آن وقت موقع رفتار ابراهیمیست.
    نوشته های آقای امیر خانی را دوست دارم اما فقط داستان سیستان و من او را خوانده ام و حالا هم مدت هاست دنبال بیوتنم.
    پاسخ:

           بهتون پیشنهاد میکنم اول ارمیا رو بخونید بعد بیوتن....

    من با بیوتن مشکل دارم

    خواستید میگم چرا....

    سلام...این ستون چپ بلاگت (درباره ی نویسنده یا وبلاگ یا همچین چیزیه دیگه اسمش)مال خودته یا کتابی...جایی؟
    بلاگت چسبید...خاستم اطلاع بدم...
    (این بلاگ دات ای ار چرا شکلک نداره تو کامنتاش؟)
    پاسخ:

           منظورتون از جمله اول رو نفهمیدم....

    ممنون مطلغ شدم...

    دیگه ما اهل قلمه مثلا.....

    اهل قلم و از این حرفا!!!!!

    سلام
    لینک شدید قابل دونستید
    لینک کنید
    پاسخ:
    ممنون شما هم
    سلام
    مبارکا باشد ماه رمضانتان
    بسیار عالی

    تم عذب ماندن -درویش مصطفی -کوره آجر پزی - مه تاب و علی
    خانی آباد-هفت کور ..

    دقیق خاطرم نیست - اما آنجا که آیه را خواند بحث عشق و ..
    آنجا را خیلی دوست داشتم بیشتر

    منِ او واقعا عالی بود
    قیدار و ارمیا و سیستان و از به را هم پسندیدم.


    پاسخ:

           من هم .....

    البته بی وتن هم قابل تحمل بود...

  • تـــ ـا را
  • سلام

    گنجینه ی نورانی قرآن رمضان است / آرامش دلهای پریشان رمضان است

    مجموعه ی گلهاست شب وروز عزیزش / یعنی به حقیقت که گلستان رمضان است

     

    فرا رسیدن ماه رمضان بر شما مبارک

    انتخاب خیلی خوبی داشتید برای این مطلب
    تشکر فراوان

    عبادت بجز خدمت به خلق نیست

    به سجاده و جا نماز و دلق نیست

    سلام خیلی قشنگ بود

    پاسخ:
    ممنون

    رهااااااا....دلم گرفته...=(

    پاسخ:
           چرا گلم...؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • جوان انقلابی
  • اسم این کتاب رو زیاد شنیدم ولی هنوز تهیه نکردم!
    پاسخ:
           کتاب قشنگیه بهتون توصیه میکنم بخونیدش
  • سوشیانت ...
  • سلام
    عالییییی بود.
    التماس دعا در این ماه
    یا علی...
    درست است
    اصل چیز دیگری ست/
    سلام.
    خییییییییلی قشنگ بود.
    ممنون از شما.
    در پناه حق....
  • نسیمی از بهشت
  • سلام خیلی قشنگ بود .

    انشاالله توی این ماه که ماه اوج بندگی خداست برای اقا امام زمان مان خالصانه دعا کنیم.

    پاسخ:
           انشا الله
    سلام ..

    ممنونم ... فوق العاده است  ..

    ...«پاری وقت ها انگشتر فیروزه را به انگشت دوم از دست راست می زدم،انگشتر عقیق را به انگشت چهارم از دست چپ.شنیده بودم ثواب دارد. اثر هم داشت. پاری وقت ها انگشتر فیروزه را به انگشت دوم از دست راست می زدم،انگشتر عقیق را به انگشت چهارم از دست چپ.شنیده بودم ثواب دارد. اثر هم داشت...»...
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • صحبت از گرمای هوا بود که به ماه رمضان رسید ...
    امسال روزه می گیری؟
    اگر خدا بخواهد...
    من هم می گیرم، ولی کدام پزشک این همه سختی را برای بدن تایید می کند؟
    همان که وقتی همه پزشکان جوابت کردند، برایت معجزه می کند
    .
    سلام بزرگوار
    به روزم.

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    =)
    وااای زینب میگفت هر وقت واسه خاله ام خواستگار میاد منتظرم تا تو(یعنی من) برم زنگ خونه شونو بزنم!!!!
    بابا این دختر بعد کنکور میره...این خط این نشون...
    تو هم عین مطهره هستیا...
    پاسخ:
         کمال همنشین و از این  حرفا....
    آره..هعی...گفتیا...همه اش کتاب میخوندی...تموم نمیشد؟؟=)
    زینب بنده خدا به ترک دیوار هم میخندید البته هنوزم میخنده =)
    کی میشه شووَرش بدیم بره =)
    اصن دلم برای معلم زبانه میسوخت...
    پاسخ:

    نه بابا سر کلاس قاسمی امسال هم میخوندم =)

    واقعا....واسه خالش دیروز خواسگار اومد...با بچه ها مسخره میکردیم خاله رو باید از جمله حذف کرد =)

    هی معلم زبانایی که پیرمون رو در می اووردن....

    رها یادته باهم میرفتیم کتابخونه صهبا کتاب انتخاب کنیم؟؟؟یادته برام طوفان دیگری در راه است رو انتخاب کردی؟؟یادته؟؟چه روزای خوبی بود...=(سر کلاس زبان کنار هم میشستیم...
    سوم راهنمایی با هم بودیم...=(
    پاسخ:

    هی یادش بخیر .....

    یادته من همش سر زبان کتاب میخوندم...

    یادته خنده های زینب رو...

    یاد کتاب بی وتن بخیر...

     

    =(
    مِغسی...
    پاسخ:

    =(....

    خواهش =؟؟؟=×

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • من ِ او :x

    علی فتاح .. مهتاب .. باب جون :x

    ممنون رها جان .
    پاسخ:
    خواهش....
    منِ او...منِ بی او...علی...=(
    روی آجر نوشته شده بود:العلی مع الحق و الحق مع العلی...
    مهتابِ علی...علیِ مهتاب...مهتابِ بی علی...علیِ بی مهتاب...
    اصن منو یاد منِِ او انداختی...درویش مصطفا من...=(7 کور...حاج آقا فتاح...مریم...=( ادامه شو تو بگو...
    پاسخ:

    دستاشو دور برج ایفل حلقه زد...

    سرد بود.....

    ذال محمد......

    تعبیر سنگ فبر روی سینه راهم فهیدم((وفی قلب من والاها ، قبرها..)

    کتاب علی دست درویش....

    خشت علی کنار همتا...=(

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">