گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

هر کسی روش خودشو داره

سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۲۹ ب.ظ
داره صداهای عجیب غریب میاد،تو مغزم پر شده از امواج گیج و مبهم،نمیدونم کدومشو بپذیرم کدومشو نه،میفرماد که مومنان انان اند که از بیهودگی روی گردانند،کاش مومنیت وجودمون بیشتر شه،حال خود مستمرمون بی افزاید با رایحه های سال نو و حال نو و کفش نو:)البته باید بگم از بچگی عاشق جوراب نو بودم:)
  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">