گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

بابا لنگ دراز عزیز:)

سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۴۳ ب.ظ
...به علاوه اصلن بحث کردن با یک مرد فایده اش چیه؟آقای اسمیت شما به جنسی تعلق دارید که فاقد منطق است=) برای اینکه آدم مردی را به راه بیاورد دوشیوه کار وجود دارد:یا آدم باید ناز آن مرد را بکشد یا باهاش بد اخلاقی کند.من عارم می آید برای چیزی که میخواهم ناز مردی را بکشم برای همین باید باهاش بداخلاقی کنم:)
.
.
چ خوب بودِ این کتاب بابا لنگ دراز و من درجریان نبودن:)
پ.نون:جدیدا تصمیم گرفتم کمتر غر بزنم و وجه غرغرو نالون و افسرده و غمگین خودمو به نمایش بذارم،البته من همیشه کللیییی خندونم ولی جایی مث اینجا دوس دارم که غر بزنم که فعلا تصمیم دارم اینجا هم غر نزنم=>
اهان راستی پستامو از این به بعد برای یه ادم فرضی بنویسم؟برای بابا قد کوتاه چاق=٬) یا برای حاج شمس الله خان ممممممم. شایدم برای آقای شکوهی
یه چیز دیگه ام فهمیدم اینکه خیلی خوابای چرت میبینم راهی واسه حلش ندارین؟؟؟خودم یه راه بلدم به راه جدید میخام :/
  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">