گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

My turn to cry without any another means 😊

سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۵۵ ب.ظ

از خاطره ها و حسام و روزمره دانشگاهم بنویسم؟؟؟شاید نوشتم کسی که نمیخونه خودمم و خودمم و این حس خوبیه😍🙈😶

راستی یاد چندتا شعر افتادم یکی‌اون که مرا سریت با تو که گر خلق روزگار یکی اون که دوتا پنجره بودن تو‌دیواررر اههه ولش کن بیخیال

دلم‌تنگیده چقد واسه حسای خوبم چرررررا اخه من اینشکلی شدم چرا مثل قبل روهمه چی چشم نمیپوشم و بیخیال نمیشم بشینم درسمو بخونم مثلن علوم‌پایه دارم:/بخاطر کنکور از خیلی چیزا گذشتم و الان افسوسشو میخورم عایا باید بخاط علوم باز هم همین کارو کنم و بعد هم‌پر انترنی و بعد هم فلان بیسار تا اخر هفت سال و بعدم که تخصص و کلن زندگیمو فقط درس بخونم تا پیشرفت کنم؟؟؟؟؟؟؟باید حسامو چیزایی که دوس دارم یا عوض کنم یا سرکوب دارم یا مخفی کنم با دورشم ازشون؟؟؟چرا اتفاق جذاب نمیوفته؟دلم واقعا میخاد یه چیزی تو زندگیم بشه که تکراری نباشه و دوس داشتنی باشه🤔😒

چرا کسی اصلن دلش واسه من واقعی تنگ‌نمیشه😒البته تکراری این اتفاق من هیچ‌وقت دوستی نداشتم‌واقعا هیچ وقت. میتونید بخاطر این واسم غصه بخورید که چ‌دختر نچسب؟لوس؟مغرور؟نمیدونم واقعا چرا من نباید هیچ‌وقت تو زندگیم دوست صمیمی داشته باشم😑یه مدت تو قنوت نمازم دعا میکردم‌خدا بهم یه دوست بده در این حد😶 بقول مهسا یه دوستی که دوستیش واقعی باشه تو دوستیش دیوونه باشه:/الان که با مهسا بیشتر دوست شدم از اونور ورمز هی داره اذیت میکنه چون از مهسا خوشش نمیاد :/مهسام بخاطر رفتارای ورمز ناراحته:/و در کل همه چی قاطیه:/لیلا هم بخاطر مهسا ناراحته میگه باهاش راحت نیستم:/این است زندگی دوستانه من:/درس هم باید بگم واقعا تعطیل میخام تازه تو عید شروع کنم به درس خوندن:/و چقد این پستم پوکر شد:/😂

داشتم پستای قبلی رو‌میخونم کلی غلط املایی یافتم😁🙈البته که مهم نیست خودم میفهمم منظورمو😁😬

  • رها

نظرات (۲)

  • مرا لطف تو می باید ...
  • وااااااااااااااااااقعا؟!!!!!!!!!
    :))
    چه خوووووووووب...
    آرره...پس قرار باریم بعد عید ایشاالله
    پاسخ:
    ان شاالله:))
  • مرا لطف تو می باید ...
  • تو جزو عشق ترین دخترایی هستی و دوستایی هستی که دارم ... انقدر خانووومی که خیلیییییییییییییییییییییییی دلم برات تنگ میشه... باید یه روز به زودی باهم بریم بیرون دوتایی :)
    پاسخ:
    😍😍😍😍😍😍😍😍😍فدات عزیز دلم
    منم همیشه دلم برات تنگ میشه شاید باور نکنی ولی همیشه وقتی عهد میخونم یادت می افتم بخاطر اون تیکه اش که اسم وبته😁❤️حتماااااااااا بریم حتما واقعا خوشحال میشم دوس دارم باهم بریم بیرون:*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">