گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

چشم در برابر چشم؟

دوشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۲۰ ب.ظ
اههه یکم زیاده رویه که انقد خشن باشم نه؟؟؟چشم در برابر چشم قلب در برابر قلب وقت در برابر وقت کینه در برابر کینه !!!حقیقت اینه؟درسته؟عمل و عکس العمل؟ما انرژی عم یا جسم یا روح؟خب قاعدتا همه اش!
میفرماد که:
سأعانقک عناق المئة عام،
حین نلتقى
وقتى ببینمت
به اندازه صد سال بغلت میکنم...
راس میگه-__-این کارو میکنم-___-
پ.نون:شیعه ی مرتضی علی عمر هدر نمیدهد میتونم؟چقد شروا کردن سخته ادامه دادن سخت تره بلد نیستم اخه اولین بارمه که زندگی میکنم دفعه های بعد شاید تونستم بهتر باشم مگه دفعه های بعدی وجودم داره سوالات رندگی سخت و مسخره و پیچیده ان شبیه کمدی شروع میکنیم تراژدی ادامه میدیم و اخرش بصورت کاملا ملو درام میمیریم^__^
همین
  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">