گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

اینم بگمو خلاص

دوشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۳۰ ب.ظ
رفیق باید رفیق باشه و خلاص:/ مث علی و کریمِ منِ او مث مصطفی و ارمیا:/خلاصه بگم رفیق باید بدون شرط رفیق باشه!لوطی وار نه طوطی وار:/حرفو که همه بلدن بزنن،رفیق نمیگه خودت میدونی میگه احق باید انجامش بدی ، وقتی افتادی دستتو نمیگیره کلا نمیزاره بیوفتی، قضاوتت نمیکنه میشینه باهات سیر گریه میکنه اخرشم نمیگه این گ.هیه که خودت استعمال کردی:)میگه احمق جون نمیزام توش بمونی
سرشو نمیکنه تو زندگیت باهات زندگی میکنه^_^همیچین کسی واقعا وجود داره؟من بهش اعتقاد ندارم^__^ولی حکما و شرعا اگه رفیقین دست راستتون رو سرِما رفیقا رو حضرت رفیق خوب میخره؛)رفیق فقط حضرت حق،پس یا حق
#یارفیقامن لارفیق له
  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">