گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

گم شده

من یه هیولا زیر تختم دارم:)

لبخندش وطن است:)

پیام های کوتاه
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    پ.ن
  • ۲۹ تیر ۹۹ , ۱۳:۴۹
    های
بایگانی
آخرین نظرات

پزشک؟!

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۵۶ ب.ظ
الان داریم از مسافرت برمیگردیم،خواهرم زاده ادم wc داشت رفتیم یه بیمارستان بیریمش دست شویی،یه خانومه تو دستشویی مردونه بود وقتی پدرم رفت تو دستشویی به خانومه گفت که بیخشید خانوم اینجا مردونه اس اگر اشکال نداره من بیام تو،بعد خانومه گفت اقا من الان بچه ام رو از دست دادم توقع داری مردوه زنونه بدونم کجاست و شروع کرد به تعریف اینکه بچه اش سرطان داشته و حتی چند ساعتم نمیشه که خدا رحتمش کرده و شتافته به دیار باقی،یه لحظه واقعا حالم بد شد،که من قرار دکتر شم ولی واقعا دوست ندارم که کسی زیر دستم بمیره'_' امیدوارم علاوه بر اینکه دکتر خوب و ماهر و از این حرفایی میشم وسیله ای برای به دیار باقی شتافاندن نشم:/واقعا حالم بد شد تو بیمارستان کار کردن بنظرم خیلی سخته اینکه همیشه شاهد مشیت الهی در مورد مرگ و زندگی ادما خوشی و شادی و شفا و غم ناراحتیو این چیزای شون باشی _ میترسم یه کم خدا خودش حل کنه همه چیزو
یاعلی
  • رها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">